Hlavní obsah

Jak změnit svůj život, i když nemáte peníze

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Čím hůř jste na tom, tím více si nemůžete dovolit za své zdraví platit. Dokonce jsou i lidé, kteří jsou na tom tak špatně, že ani nevycházejí ze svého domu, protože se tak moc bojí vnějšího světa.

Článek

A právě pro lidi, kteří si z jakéhokoliv důvodu nemohou nebo nechtějí dovolit za své zdraví platit, mám toto cvičení. Když ho budete dělat několik měsíců, měl by se váš stav alespoň o trochu zlepšit. A pak bude jen na vás, zda budete pokračovat pomalým tempem nebo zda se rozhodnete dát přednost sami sobě před penězi a za jediný víkend udělat tolik, co by vám jinak trvalo několik měsíců či let.

Většina problémů vzniká, protože jste nedostali v raném dětství dostatek péče

Přičemž je nepodstatné, jestli tomu věříte nebo naopak věříte tomu, že vaši rodiče vám dali přebytek všeho.

Např. Já jsem do svých 20 let věřil mamce, že ona je ta nejlepší máma. A vůbec jsem neviděl, že naší rodině vládla deprese mé mamky. Že se všechno přizpůsobovalo depresi a skutečná mamka tam vlastně vůbec nebyla. I taťka se depresi přizpůsoboval a díky tomu zemřel v mých 17 letech na opakované infarkty, protože „on musel být ten silný“. Bylo mu 54 let a když jsem se já dožil 55 let, tak jsem to oslavil, protože jsem alespoň o 1 rok přežil svého tátu. Protože jsem od svých 17 let musel převzít roli hlavy rodiny, „aby to mamka zvládla“. A když jsem ve svých 20 letech zase vážně onemocněl, tak jsem musel hledat cestu, jak se uzdravit z nemoci, na kterou je medicína krátká. Takže jsem dostudoval medicínu, posléze dokončil vzdělání ve 3 oborech alternativní medicíny, abych se dožil aspoň 40 let. Tehdy jsem to tak cítil. A to všechno bylo proto, že jsem nedostal v raném ani pozdějším dětství vzor mateřské lásky. Přičemž o tom vypovídalo mé tělo a jeho nemoci. Ale to jsem tehdy nevěděl ani já, ani mí rodiče ani lékaři.

Přičemž je nepodstatné, že pro učitele jsem byl z dobré rodiny, s velice dobrým prospěchem a oba mí rodiče byli pro své okolí dobrými rodiči.

Cvičení pro život

Lehněte si a přestavte si, že se zachumláte do ideální mámy. Která má na vás vždycky čas. Kterou těší, že vás může mazlit, být s vámi, hladit vás, dát vám všechno to, co potřebujete. A klidně vás i rozmazlí. Protože každé dítě do 1 roku věku má být co nejvíce rozmazleno. Aby to už pak nepotřebovalo.

A za ní je váš ideální táta. Který dává vaší matce i vám pocit úplného bezpečí. Který hlídá vás oba, aby do vaší blízkosti nemohlo nic, čeho byste se bál. Opět do 1 roku věku. Poté je naopak úkolem táty vás pomalu seznamovat se životem a s jeho nástrahami. Ale to je možné, až když vy se naučíte být v úplném bezpečí.

A pokud zůstanete jen u tohoto cvičení, tak ho prožívejte každý den po dobu 1 roku a 9 měsíců. Protože vy se potřebujete tímto pocitem bezpečí a lásky nasytit. Ideálně aspoň hodinu denně, ale aspoň tak usínejte.
Abyste za téměř dva roky už cítil, že se vaše nastavení mysli změnilo od základu. Protože jste znovu prožil své dětství, ale teď už jinak.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz