Hlavní obsah
Lidé a společnost

Pošťačka opět nezazvonila, a tak musím zase pro doporučený dopis na poštu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Martina Sulovari

Naše pošťačka je jako mýtus. Nikdy jsem ji neviděla, ale všichni o ní mluví. Doporučené dopisy si odnáší zpět na poštu, v poštovní schránce zanechá jen „výzvu k vyzvednutí zásilky - doporučeného dopisu“.

Již po několikáté se mi stalo, že pošťačka nezazvonila u dveří, když mi doručovala doporučený dopis. Díky tomu musím opět pro dopis na poštu, což je u nás v Mostě časově náročné. Pošťačka je jako mýtus. Nikdy jsem ji neviděla, ale všichni o ní mluví.

Článek

Dne 29. srpna se mi stalo něco, co mě opravdu opět rozčílilo. Byla jsem doma s dcerou, když jsem v naší poštovní schránce objevila výzvu k vyzvednutí doporučeného dopisu. Byla jsem překvapená, že pošťačka vůbec nezazvonila. Dcera byla v době doručování doma a mohla by jí zásilku převzít.

Vyšla jsem ven a podívala se, jestli pošťačka ještě někde poblíž není. Ale nikde jsem ji neviděla.

Jsem zklamaná z přístupu naší pošťačky. Její chování je neprofesionální a neohleduplné k lidem.

Stejný problém má mnoho dalších obyvatel ulice Topolová v Mostě. Na sociálních sítích se objevují stížnosti na to, že pošťačky v Mostě často nezazvoní a rovnou vhodí výzvu k vyzvednutí zásilky do schránky.

Je mi líto, že se musím kvůli tomu opakovaně namáhat a ztrácet čas cestou na naší poštu - tam si vystát frontu. Česká pošta by měla zajistit, aby její zaměstnanci poskytovali kvalitní služby. Ne jako u nás v lokalitě ulice Topolová v Mostě.

Co si myslím o přístupu pošťačky?

Mám za to, že je důležité, aby pošťáci zajišťovali kvalitní služby. Jejich práce je důležitá pro chod naší společnosti v rámci doručování. I když většina korespondence se v dnešní době posílá do datových či e-mailových schránek.

Služba České pošty by měla být na vyšší úrovni, přece se jedná o placenou službu, která stojí docela peněz.

Co si o tom myslíte? Jsou na tom doručovací služby České pošty opravdu tak špatné, jak se říká? Měla by Česká pošta podniknout nějaké kroky, aby zlepšila své služby? Dle mého názoru jednoznačně ano.

Anketa

Stalo se vám, že vaše poštovní doručovatelka místo zazvonění vhodí do schránky rovnou výzvu?
Ano.
91,4 %
Ne.
7,3 %
Občas.
1,3 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 384 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz