Článek
Dne 29. srpna se mi stalo něco, co mě opravdu opět rozčílilo. Byla jsem doma s dcerou, když jsem v naší poštovní schránce objevila výzvu k vyzvednutí doporučeného dopisu. Byla jsem překvapená, že pošťačka vůbec nezazvonila. Dcera byla v době doručování doma a mohla by jí zásilku převzít.
Vyšla jsem ven a podívala se, jestli pošťačka ještě někde poblíž není. Ale nikde jsem ji neviděla.
Jsem zklamaná z přístupu naší pošťačky. Její chování je neprofesionální a neohleduplné k lidem.
Stejný problém má mnoho dalších obyvatel ulice Topolová v Mostě. Na sociálních sítích se objevují stížnosti na to, že pošťačky v Mostě často nezazvoní a rovnou vhodí výzvu k vyzvednutí zásilky do schránky.
Je mi líto, že se musím kvůli tomu opakovaně namáhat a ztrácet čas cestou na naší poštu - tam si vystát frontu. Česká pošta by měla zajistit, aby její zaměstnanci poskytovali kvalitní služby. Ne jako u nás v lokalitě ulice Topolová v Mostě.
Co si myslím o přístupu pošťačky?
Mám za to, že je důležité, aby pošťáci zajišťovali kvalitní služby. Jejich práce je důležitá pro chod naší společnosti v rámci doručování. I když většina korespondence se v dnešní době posílá do datových či e-mailových schránek.
Služba České pošty by měla být na vyšší úrovni, přece se jedná o placenou službu, která stojí docela peněz.
Co si o tom myslíte? Jsou na tom doručovací služby České pošty opravdu tak špatné, jak se říká? Měla by Česká pošta podniknout nějaké kroky, aby zlepšila své služby? Dle mého názoru jednoznačně ano.