Hlavní obsah

Automobil

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Můj muž mi koupil auto.

Článek

Můj muž mi koupil auto.Teda pardon, teď jsem urazila všechna SKUTEČNÁ auta.

No,koupil mi SMART.Prý to vyrábí firma Mercedes,což se mi nezdá,protože s luxusním ,,meďákem"to má pramálo společného.Ale znáte to, darovanýmu autu na značku nekoukej. Muž měl dobrou vůli a ke koupi důvod.(Asi špatný svědomí,nebo-li Vendula z účtárny,která se nám přihodila letos v dubnu)

Taky prý na nákupy,návštěvy atd…

Jestli ŵSMART někdo neznáte,stačí si vzpomenout na jednu francouzskou komedii,ve které se černý Citroën na kolejích roztrhne vejpůl a řidič pokračuje vesele v jízdě dál,tahajíc za sebou kusy podlahy a plechy jako závoj.No,tak k tomu v duchu připlácněte zadní kufrová dvířka a máte moje fáro.Vlastně se tomu prostoru za dvěma předníma sedačkama kufr říkat ani nesmí. Vejdou se tam na stojáka jen tři čtvrtky na kreslení a osm brček…

Musím říct, že řidičák mám už dlouho a řídila jsem leccos, ovšem tady mám pocit,že sedím ve vozíku z horské dráhy .

Nákup nesmí být moc velký,na sedadlo spolujezdce se totiž vejde jen batoh obvyklé velikosti.Jet přes zpomalovací pruhy,(nebo jak nějaký blb vymyslel betonový hrb napříč silnicí)je lahůdka.Jo a bacha na hlavu!!Měřím necelých metr osmdesát a je plně obsazeno.Takříkajíc až po strop. A to nese následky.

Po opakované ,,betonádě"jsem to vyřešila pěknou,ručně pletenou čelenkou, vlastní výroby.

Přidejte k tomu brejle na dálku,do prsou vnořený volant a máte obrázek vyvalený tlustý sovy v krmítku na brabce.

Vozítko však jezdí překvapivě dobře a v ceně je jistě i ten parkovací bonus!Faktem je,že můžete všude. Stojím napříč, vedle,pod,nad, zkrátka jak se mi zachce.

S barvou se můj muž rovněž  popasoval…koupil vozítko bílé…

No, už jsem si objednala takový ty autosamolepky,tak tam frknu tři- čtyři berušky,nějaký ten vztyčený prostředníček a budu v koloně aut nepřehlédnutelná!

Dokonce jsem už před jedním obchoďákem potkala stejné vozítko,jehož majitel se toho fakt nebál!

Přidělal(nechápu jak)zahrádku,či co a narval na střechu autíčka půlku IKEA obchodu.Dospod,pěkně po staru, to největší -matraci.Sice si tím prakticky zrušil výhled z čelního okna,ale  to pořešil stáhnutím okénka bočního a vysunutím celého levoboku.

Dále pak na výše zmíněnou matraci navrstvil vše,co nutně potřeboval a pravděpodobně i  zaplatil.Hromadu doplnil o konzoli na záclony, která jako zázrakem trčela nastojáka  uprostřed.

Fascinovaně jsem přihlížela jak ta obří jednohubka odjíždí a sledovala jsem konzoli, jak mizí za zatáčkou…

Šlápla jsem na plyn a spěchala domů.Hlava mi přetékala inspirujícími nápady..

Požadavky na autozahrádku předhodím doma tomu svýmu kutilovi a doufám,že za pár dní budu schopná přestěhovat na jeden zátah svou maminku domů k nám…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Další články autora

Doporučované

Načítám