Hlavní obsah
Cestování

Cesta do Asie, 20 let poté – 13. 9. 2004, Leh, Indie

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: matěj holub

Leh a jeho okolí shora. Ladak, Indie

Deníkové zápisky z téměř roční sólo cesty do Asie, den po dni, dvacet let poté

Článek

Dle pokynů ze včerejška jsem na 9 vyrazil na autobusák. Přeci jen jsem šel raději o 10 min dříve a moc dobře jsem udělal, neb se mi po rvačce v tlačenici a nekompromisním prosazování podařilo urvat jedno z posledních míst. Ještě že tak.

Následovala zasloužená výborná a levná snídaně v GH, sprška, biri cigárko na střeše, konverzace s prima straším párem Belgičanů a lehké lenošení.

Foto: matěj holub

A ještě jednou královský palác v Lehu.

Nehledě na patu jsem vyrazil na výlet do Spitok Gompy a dobře jsem udělal, neb je to pěkná a významná gompa a navíc je z ní krásný výhled na Leh a okolí, včetně údolí Indu, Stok, horu Stok, atd.

Foto: matěj holub

Leh, Ladak, Indie

Po návratu jsem si dal rizoto v Peace restaurantu a šel si dáchnout do GH, neb chození po špičce je pěkná dřina. Za chvíli asi budu muset chodit po obou špičkách, neb mi už praskla i druhá pata.

Foto: matěj holub

Leh shora.

Odpoledne jsem vyrazil na další špičko(vý)šlap na pevnost a ještě výš k další gompě. Výhled stál za to. Večeře v Peace a toť asi vše.

Teď mně také došlo, kolik sklizní všeho možného jsem již viděl. Meruňky a obilí v Baltistánu a Hunze, meruňky a brambory v Hunze, cibuli v Chitralu, jablka v Manali, atd.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz