Hlavní obsah
Rodina a děti

Deník matky citlivky (den 3.)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: unsplash

Matka se pozná tak, že chodí spát unavená a vstává ještě unavenější.

Článek

Milý deníčku,

nedávno na mě na sítích vyskočila poučka: „Matka se pozná tak, že chodí spát unavená a vstává ještě unavenější.“

A jaká je realita u mě?

Včera večer jsem byla tak unavená, že jsem šla spát už v devět, bez ohledu na to, jaký je doma nepořádek a že nemám na druhý den nachystáno ani ťuk. Že bych se vyspala do růžova, se ale říct nedá. První kojení ve 22:30. Druhé ve 23:50. Pak už jsem se raději ani na hodiny nedívala, jen vím, že probuzení bylo ještě hodně. Syna očividně něco trápilo, (buď bolest zoubků, nebo noční můry), a tak hodně plakal a dělalo mu potíže po probuzení opět usnout. Potřeboval utišovat, potřeboval mě.

A tak jsem ráno vstala zase jako zombie, plácla si na obličej krém za účelem zkrášlení, hodila do sebe kafe a doufala, že ten den přežiju.

Přežila. A tentokrát jen díky mému milovanému muži, který v půlce dne vyslyšel mé tiché volání o pomoc a vzal syna na procházku, abych si mohla na chvíli nerušeně zdřímnout.

Děkuji.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz