Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Ztracený tampón

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: u_gjif9un3ht/pixabay

Dnes se s vámi podělím o historku, která mě rozesměje i po tolika letech. A přísahám, že je to pravda!

Článek

Posledně jsem psal o mém trapasu na svatbě. Trošku to u mě spustilo lavinu trapných ale úsměvných příběhů, které jsem slyšel ve své práci. Hlavní aktérku toho dnešního znám osobně a dokonce mi tento příběh sama vyprávěla. Dovolila mi jej použít jako inspiraci pro článek. Jméno samozřejmě změním. Pointa zůstává.

Bylo horké léto, někdy před desíti lety. Moje kamarádka Katka se rozešla po třech letech s přítelem. Potkali jsme se na nějakém koncertu a zašli spolu na pivo. Bylo mi jí líto, věřila tomu, že je to ten pravý. Můj názor tedy byl, že se k sobě absolutně nehodili. Přitažlivost tam byla, ale jinak v sobě probouzeli jen tu horší stránku. Ona se k němu chovala jak husa a on jako despota. A tak se to vystupňovalo, až přišla hádka jako v italské domácnosti a rozešli se.

Káťa zapíjela rozchod na akci, kde byl shodou okolností i ten její bývalý přítel. To ji ještě víc rozpálilo, a tak sbalila prvního týpka, co na baru potkala. Slovo dalo slovo a už si to spolu štrádovali do jejího bytu.

Za týden jsme se potkali náhodně v mé oblíbené kavárně. Káťa vypadala dost nešťastná a zadumaná. Vůbec si mě nevšimla, a tak jsem si přisedl a snažil se z ní dostat, co ji trápí. Musím se přiznat, že jsem měl hodně co dělat, abych se nezačal nahlas smát.

Vyprávěla mi totiž, jak skončil onen večer po koncertě. Jak došli s mladíkem k ní na byt, dali si ještě nějakýho panáka, takže byla dost pod parou. Až tak, že se na dotyčného mladého muže vrhla a měli spolu divoký sex. Jenže! Jak byla opilá, tak zapomněla, že má periodu. Takže zapomněla i na to, že má zavedený tampón. (Tady jsem málem okolí poprskal kávou, co jsem zrovna popíjel…)

Toto všechno by ještě nebylo to nejhorší. Ona ten tampón ale nemohla vůbec najít a tudíž ani vytáhnout! A vzhledem k tomu, že koncert byl v pátek, musela v sobotu jet na gynekologickou pohotovost.

Věřím, že takhle se nikdy v životě nestyděla. Nikdy předtím a ani nikdy potom! Lékař na pohotovosti ji ale ubezpečil, že není první a rozhodně ani poslední pacientka, které se toto stalo.

Pozitivní na tom všem ale přece jen něco bylo. Onen mladík se nenechal odradit a dodnes spolu žijí. Možná to jednou budou vyprávět svým dětem. Nebo jejich dětem.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz