Článek
Představte si situaci, že vás zaujme titulek. Tak logicky – pokud vás něco nevyruší – kliknete na odkaz a začnete číst. Postupně se prokousáváte článkem a zjišťujete, že z článku nemáte z nějakého důvodu radost. Možná nesouzní vaše a autorovy názory, možná, že atraktivní titulek skrývá článek naprosto o ničem. Prostě vás něco naštve a uvědomíte si, že s každým klikem se autor posouvá blíž k hranici 100 000 kliků a vaše zvědavost pomáhá autorovi začít vydělávat na reklamě.
A to vás naštve ještě víc, protože jste přesvědčeni, že za takový paskvil si ten pisálek žádnou odměnu nezaslouží.
Samozřejmě si vzápětí můžete pomyslet, že i vymýšlení titulku je práce. Tak jestli by neměl klik být alespoň odměnou za titulek, který zaujme, když už mě článek nudil, pobouřil či znechutil nepřesnostmi v textu.
Přeci jen tato myšlenka zavání typickým čecháčkovským „závidím sousedovi krávu, tak ať mu chcípne“.
Jenže já á se neptám, co si myslíte, že je správné. Já se ptám, co byste jako čtenáři Médium od Seznamu chtěli. Proto máte dole anketu, ve které se můžete vyjádřit.