Článek
Jeho díla se rozšířila po celém světě a jejich design mluví sám za sebe. Svůj šarm rodilého Francouze vdechl krabičkám cigaret Lucky strike, láhvi Coca coly i logu společnosti Shell. Pracoval i jako ilustrátor pro magazíny Vogue a Harper‘s Bazaar
Tento otec průmyslového designu, jak se mu přezdívá, dokázal propojit cit pro design s citem pro obchod. Pochopil, že zákazníci mají tendenci jevit zájem, o již oblíbené zboží, čímž se z horkého zboží stávají ještě větší bestsellery.
Držel se také principu MAYA (most advanced yet acceptable), což je bod přijatelného pokroku pro koncového uživatele. Každý z nás je více či méně, spíše tedy méně, otevřený novinkám a úkolem designérů a společností je brát to v potaz a přizpůsobit se, jinak neprorazí. Zkrátka chceme-li uživatelům představit nový produkt nebo službu, musí se v našem zboží snoubit prvky povědomé s originálním kontextem.