Hlavní obsah
Názory a úvahy

Každé ráno přilétává včelka Agáta Hanychová. Opravdu chceme v našich životech její neustálý bzukot?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Směr, jakým se vyvíjejí média a o čem nás informují, je někdy k zbláznění

Tuto úvahu jsem měl na prstech již delší dobu, ale vždy jsem mávl rukou. Dnes mi už ale došla trpělivost. Den co den, aniž bych měl o věčné téma Agáta Hanychová a její chlapci zájem, jsem bombardován titulky o této osobě. Neděkuji, nechci.

Článek

Fenomén Agáta je pro mne svým způsobem UFO - fascinující a nepochopený. Zamýšlím se nad tím, proč se jedná snad o nejvíce medializovanou osobu v naší republice a jak to souvisí se stavem naší společnosti.

Vím, jak fungují soudobá online média. Atraktivní nebo šokující titulek přitáhne kliky a lajky, zobrazení a dosahy jedou nahoru a penízky z reklam cinkají. A kde to cinká, tam se logicky pokračuje. Nikdo nepřestane dobrovolně prodávat to, co mu nejvíce trží.

Tedy logicky mi z toho vyplývá, že články o životě a mužích Agáty Hanychové cinkají velmi. To tedy znamená, že jsou velmi čtené a lidi tato žena velmi zajímá.

Já prostě jen upřímně nechápu proč! Čím si tato osoba zasluhuje obří zájem čtenářů a tím i neustálý tok článků na její adresu. A budu rád, když mi vy, fanoušci a hltači Agáty, poskytnete do diskuze názor, proč tomu tak je zrovna u vás.

Z mého pohledu Hanychová nedokázala lautr nic, co by bylo potřebné šířit veřejnosti. Naopak je pro mne učebnicovým příkladem špatného protloukání se životem jak se dá, ať se to týká jejích četných pochybných zaměstnání nebo vztahů. Je snad ona pro někoho příkladem? Máme ji brát za vzor? Zamýšlí se někdo nad dopady toho všeho kolem ní na její děti? Nebo ji lidi sledují ze škodolibé pobavenosti, co se jí zase nevyvedlo? Nebo jí lidé něco závidí a mají tak radost při čtení nové denní dávky informací, že jí zdaleka vše neklape? Nebo jsou lidé nějakým způsobem závislí? Po ránu kofein, nikotin a Agáta?

A do jaké míry se na tom podílí ona? Má snad smlouvy s médii a dobrovolně za prachy ze sebe dělá obecního šaška, nebo by byla nejradši, aby se o ní nepsalo? Pravda bude asi někde mezi.

Již dávno jsem přestal na titulky obsahující slovo Agáta klikat. A pokud je zde někdo, kdo nechce podporovat online škvár tohoto typu, neklikejte, nediskutujte, nevšímejte si.

Ano, jsem si vědom, že i tento článek neúmyslně podporuje téma Agáta. Ale jinak bych se o své pocity podělit nemohl a slibuji, že je to jediný můj článek na toto téma.

Anketa

Sledujete život Agáty Hanychové?
Ano, pravidelně
2,3 %
Občas na to mrknu
18,4 %
Ne, nezajímá mě
75,9 %
Ne, nevím ani, o koho se jedná
3,4 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 1019 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz