Hlavní obsah
Móda a trendy

Dneska je moderní být trochu jiný/á než ti ostatní, ale kde je ta mez?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Canva

Moderní doba si žádá moderní činy. Tato modelka se nechala zarůst, ale podle mě to sexy rozhodně není.

Článek

Dneska je moderní být trochu jiný/á než ti ostatní, ale kde je ta mez, víme to?

Četla jsem článek, kdy dámě na fotce je pouhých 22 let. Jmenuje se Esther Calixte-Bea. A tahle mladá dáma se rozhodla v 17 letech, že se přestane holit. Proti gustu. Ať se pro mě za mě neholí klidně dalších 20 let. Ale podle těch fotek, které jsem viděla, bude zarostlá od hlavy k patě, tak aby si ji potom nepletli s opičkou.

Ne, nenavážím se do ní. Vím, že to tak zní. Ale tohle už mi přijde prostě trochu moc. Já se třeba na to nemůžu moc dívat. A také je tam otázka hygiena. V ochlupení se množí bakterie a atd. Ani nevím, co všechno. Ale z hlediska hygieny mi to prostě přijde nechutné. Možná nejsem sama. Ale zase se najdou i tací, kteří se v tom úplně vyžívají. Asi to nejspíš bude pramenit z toho, že pocházíme z opic :).

Ale tohle není jediná úchylka, která se zapisuje do dějin lidstva. Toho je. Mám to jmenovat nebo už vám něco naskakuje v paměti? Dám jenom příklad. Footfestish. To je ještě mírné. Ale potom pojídání fekálií, pití moči. Že se vám zvedá žaludek? To mě také. Mám totiž jednu velikou nevýhodu. Když takhle něco píšu či čtu, hned si to představuji. Je to na jednu stranu dobrá vlastnost, ale na druhou, když jde o takové nechutnosti, nic moc.

Mám ještě pokračovat? Nebo už stačilo? Napadají mě další věci, o kterých vím, že někteří zbožňují a jiní nad tím zavírají oči. A nechci to sem ani psát. Vy určitě tušíte, co mám na mysli.

Co si myslíte vy o nadměrném ochlupení? Když je někdo hormonálně nemocný, tak to beru. Ale když se někdo nechá zarůstat dobrovolně, líbí se vám to?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz