Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Je ženatý milenec výhra?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Monika Vargová, Canva

Víte, jak se to říká. Zakázané ovoce nejvíce chutná. Proč jsou ale ženatí muži takovým lákadlem pro ženy?

Článek

Proč jsou ženatí muži takovým lákadlem pro ženy

Na to existuje velice jednoduchá odpověď. Když se žena dá dohromady s ženatým mužem, oba dva si užívají. Žena svého ženatého milence nemusí poslouchat, protože se vypovídá doma manželce. Jakožto milenka se ani o něj nemusí starat, protože se o něj doma postará zase jeho manželka. Prostě je to zábava a intenzivní sex. Nejsem na to pyšná, ale ještě než jsem poznala manžela, měla jsem také ženatého milence. Ale mělo to vůbec nějaké výhody? Ne. V další části článku to rozvinu

Nevýhody mého vztahu se ženatým mužem:

  • Byli jsme na něčem domluvení, ale několikrát se schůzka zrušila (děti, manželka)
  • Nemohli jsme spolu moc na veřejnost
  • Vánoce jsme spolu netrávili
  • Pořád jenom sliboval, jak se rozvede (ale já s ním budoucnost stejně moc dobře neviděla)
  • Několikrát se stalo, že se neozýval třeba několik dní, protože bylo něco doma
  • Nemohli jsme spolu být přes noc

To je výčet toho nejčastějšího, co se v našem mileneckém vztahu odehrávalo. Ale musím uznat, že to také mělo jisté výhody.

Výhody mého vztahu s ženatým mužem:

  • Lichotilo mi, že jsem byla pro něj lepší než jeho manželka (v posteli určitě, jinak bychom spolu nespali)
  • Když nás někdo potkal, já jsem doma nic vysvětlovat nemusela
  • Byl to pro mě útěk z reality

A co dál? Myslím, že snad už nic.

Ty spíš se ženatým? No to jsi pěkná potvora!

Samozřejmě nejsem pyšná na to, že jsem nějaké ženě lezla do zelí a když se na to dívám zpětně, znovu bych se do ničeho takového nepouštěla.

Za prvé nemám důvod a za druhé jsem šťastně vdaná a neměnila bych. Ale musím říct, že můj manžel byl a možná ještě občas je pro ženy lákadlem. Protože to tak zkrátka je, že ženatý muž je pro ženy lákadlem. Hlavně pro ty svobodné. Ty vdané a zadané si hýčkají to svoje.

Jednou jsme takhle seděli s mým manželem (v té době jsme ještě manželé nebyli) v baru. A přišel tam týpek, který věděl o mém poměru se ženatým mužem. A začal to tam hrozně přede mnou rozebírat a nadávat mi. Ale nepochodil, každý ho tam utřel, že by se měl starat o svoje. Dokonce si pamatuji, jak říkal mému manželovi, ať se mnou není, ať je raději s paní P.

Kdo byla paní P.? Paradoxně vdaná paní, která se pak rozvedla. Mám dojem, že snad kvůli mému manželovi, protože si bláhově myslela, jak spolu budou žít a budou spolu mít děti. Ale kdepak. Byla to jenom milenka. Na užívání, sex, nic dalšího.

Ale trvalo jí dlouho než se smířila s tím, že s ní můj manžel nikdy nebude. A docela jsme si s ní užili. Aspoň tedy já. Protože jsem to viděla jinak než manžel. Napíšu vám o tom další článek.

Chci někoho mít, ale nechci se vázat

Když nejsou dva lidé zadaní, jsou volní, řeknou si, že spolu budou mít jenom zábavu, to je podle mého názoru v pohodě. Ale když jeden z nich zadaný je a doma mu to neklape, není lepší si o tom promluvit, než se hned podvádět? Já bych to tak udělala. Člověk ve vztahu by neměl mít problém s tím druhý mluvit.

Jestli mohu poradit, i když je to veliké lákadlo, vztahu s ženatým či vdanou byste si měli dobře rozmyslet. Jistým způsobem to sice může do života přinést adrenalin, ale jak by bylo vám, kdyby někdo spal s vaší ženou nebo mužem? Mně? Dost mizerně a štítila bych se svého manžela a potom bych s ním už spát nechtěla.

Proto jsem i docela ráda, že jsem nějaký vztah se ženáčem měla. A vím, že to opakovat nechci, protože jsem teď sama vdaná a není to správné. On už rozvedený a nic moc o něm nevím, ani mě to nezajímá. Ať si žije tak, jak umí nejlíp.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz