Hlavní obsah
Zdraví

Slibují zázračné hubnutí bez dřiny, ale je to opravdu tak?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Monika Vargová, canva

Budete zobat zázračné pilulky a zhubnete. Také je vám to nějaké povědomé?

Článek

Chcete zhubnout? Objednejte si naše pilulky a zhubnete raz dva!

Poslední dobou jsem si všimla solidní masáže na sociálních sítích, kdy nabízejí různé dámy zázračné pilulky na hubnutí. Anebo ještě kávu na hubnutí, čokoládu atd. Dávají ke svému postu i fotky před a po. Ale mě neoblafnou. Když už někdo dává takové fotky, měl by si dávat pozor, aby ty vyrýsované břišáky nebyly tak vidět.

Mají to chytře vymyšlené!

Tohle téma je docela aktuální. Je to chytrý marketingový tah. Víte proč? My lidé jsme čím dál více línější. Takže když někdo má vidinu, že bez práce zhubne, tak si takový výrobek na hubnutí pořídí, ať to stojí, co to stojí. Před několika lety jsem ze zvědavosti také vyzkoušela nápoj na hubnutí od jedné nejmenované firmy. Ale to jsem ještě neměla rozjetý HIT. A víte, co to se mnou provedlo? Měla jsem strašné zažívací potíže. Takže děkuji, nikdy více. Ale já to nepotřebuji. Díky HITu jsem zhubla 6 kg. To dělá ta dieta.

Holky, dejte si pilulku a čekejte zázraky!

Ale takhle to přeci fungovat nemůže. Nečekejte zázraky jenom po zobání pilulek. Pokud chcete opravdu zhubnout, je třeba upravit stravu, hýbat se. A pokud se vám nedaří zhubnout, tak to proberte s výživovým poradcem nebo poradkyní. Oni vám poradí. Někdy může být i příčina někde jinde. Ale opravdu bych se vyvarovala zázračnému hubnutí. Pomalu mě začíná iritovat, jak dámy, které jsou prodejkyně těchto zázraků, neříkají celou pravdu.

Dávejte si pozor na složení.

Co je docela podstatné, tak složení těchto výrobků. To už nikdo moc neřeší. Vidí srovnávací fotky(mnohdy jsou upravené ve photoshopu) a přípravek si zakoupí. Ale u jedné firmy, která dokonce byla i kvůli tomu, že jejich výrobky obsahovaly zakázané látky, to došlo tak daleko, že byla až u soudu. Nevím, jak to dopadlo, nepátrám po tom. Ale utkvělo mi to v paměti. Kdyby bylo všechno OK, tak ta firma u soudu neskončí, že?

Nemám nic proti MLM, ale někteří lidé jsou naivní.

MLM marketing jako takový mi nevadí. Ale co mi vadí, tak to jejich promotion. A to není jenom u firem, které mají zázračné výrobky na hubnutí. Mnohdy někteří neříkají pravdu a na základě toho potom odsoudí někteří lidé všechny firmy z tohoto marketingu. Abyste si u těchto firem vydělali, tak musíte pracovat. Musíte mít tým který bude nakupovat a přivádět nové a nové lidi, kteří také budou nakupovat. Ale samo to není. Mnohdy to jsou hodiny, dny, týdny času, než se dopracujete k nějakému většímu výdělku. Ale o tom až v dalších článku.

Co si o zázračných výrobcích na hubnutí myslíte vy?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz