Hlavní obsah
Umění a zábava

Muži jsou z Marsu a dobytek též

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Mirabel Starling

Otočil se na neznámého a přiznal se: „Promiňte, já jsem z Marsu a ztratil jsem se.“

Článek

Díky tátově sportovní kariéře jako amatérského hráče vodního póla znám mimo jiné i Álu, bývalou basketbalistku, manželku jednoho tátova spoluhráče-kamaráda a velkou milovnici veselých historek z natáčení, v tátově případě jde ovšem o veselé historky z medicíny. Álina rodina naštěstí není skoupá a za povedené historky se s námi ochotně dělí o své vlastní zážitky. Například v tomto je hlavní hvězdou Álin mladší syn.

Dlouhán Aleš získal zaměstnání u velké a známé firmy na bonbony a sladké tyčinky Mars. Je to žoviální, zcestovalý mladý muž, který se nebojí práce a k výzvám se staví čelem. Jednou z výzev byl úkol podat speciální prezentaci na jednom setkání vyšších zaměstnanců oné firmy.

Mladík si oblékl důležitou rekvizitu: kostým krávy i s vemenem. A takto vyšňořen si to Aleš nakráčel do budovy, kde se mělo setkání odehrávat. Naneštěstí nevěděl, nebo to zapomněl, v jakéže místnosti ho očekávají, a tak nějakou dobu bezradně bloudil po patrech. Po chvíli na něj narazil člověk, který se v místě vyznal a trochu udiven jeho oblekem, se ho zeptal: „Přejete si něco?“

Náš kamarád si oddychl, že přišla pomoc. Otočil se na neznámého a přiznal se: „Promiňte, já jsem z Marsu a ztratil jsem se.“

Naštěstí to dobře dopadlo, pán se nad Alešem slitoval a poradil mu cestu k jeho kolegům a kolegyním.

(Tuto i další Medvědomosti si můžete poslechnout v podobě podcastu na Spotify či www.ceskepodcasty.cz)

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz