Hlavní obsah

Další paradoxno

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Prostě mudrování

Článek

Je mi 72 let- letos Člověk žije opakovaně ,, smrt je jen branou ke změně okolností života - ,,jinému osudu”-Tím dojdeme dalších jiných zkušeností, jiných ponaučení v různých podmínkách.Jdeme procesem zdokonalování, kde z každé události ať dobré nebo zlé musíme vyjít vylepšení, o zkušenost. Každá duše má k opakování celý cyklus kosmického roku.Můžeš to zdolat dřív,, když jsi zvídavý, přemýšlivý, a učenlivý. Na zem se vrátíš vždys přemazanou pamětí,, a zase záleží jen na tobě. Vesmírný řád nedá nic zadarmo,,vše je jen a pouze na TOBĚ. Kosmický rok je rozdělený do 12-ti znamení kosmického zvěrokruhu,nyní jsme krátce ve znamení Vodnáře. 25 920roků pozemských je jeden kosmický rok- to vím z Mysterií Horova oka .. I dumal jsem jaký vztah má můj fyzický věk ke kosmickému ,,, a bum. Kdyžkosmrok vydělíš 364(dny pozemroku) vyjde 72- takže můj kosmvěk je jeden kosmiden. To jsem objevil nedávno , v mozku, najednou mi to v průběhu přemítání o čase a jeho paradoxech problesklo a věděl jsem,, jen jsem musel vstát a vydělit to na kalkulačce. Už poměrně dávno jsem v úvahách o čase došel k tomuto- V jeden superkrátký moment přechází budoucnost v přítomnost a ta se v ten samý mikrookamžik překulí do budoucnosti-takže teď vlastně chápu proč se při meditaci máme koncetrovat pouze na přítomnost minulo už minulo a máme ho odložit,něco způsobilo, poučilo tě, ale už ho není třeba,, a budoucnem se nezabývat-budoucno je pouhé chtění a neurčito,,takže- pouze tento přítomný okamžik má v životaqběhu nějakou platnost.

Až zas budete potřebovat něco vysvětlit—zeptejte se

jen blbec se neptá

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám