Hlavní obsah

Je to ještě vlastně znásilnění?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Jedna noční příhoda k zamyšlení. Kamarádka by ji označila za znásilnění. Kamarád by tuto příhodu označil za nedorozumění.

Článek

Potkali jsme se na fotbalovém turnaji. Večer byla zábava a slovo dalo slovo. Dobře jsme se spolu bavili. Na to že se jednalo o sportovce padlo i dost alkoholu. Tančili jsme spolu a hodně to mezi námi jiskřilo. Šli jsme se projít a oba dva jsme mysleli na totéž.

Zašli jsme do nedalekého hájku, ano s úmyslem se pomilovat. Už tohle je pro mnohé důvod říct, že jsem si to zasloužila. Mladá holka se chce vyspat s někým koho potkala týž den a vůbec ho nezná. Coura!

Ano, mám k sexu benevolentnější přístup. To připouštím.

Ten večer se to ale zvrtlo. Jakmile jsem zjistila, že nemá ochranu, řekla jsem NE! Napřed přemlouval, ale pak začal být naštvaný. Už jsme byli skoro svlečení, kalhotky no problem. A tak stačilo jen konat, měl sílu a držel mě. Díky hlasité hudbě kousek od nás mě nikdo neslyšel. Když bylo po všem, řekl mi že jsem nemusela dělat pupínky. Počkal až se obleču, řekl mi, ať jsem v pohodě a v podstatě dotáhl zpět mezi lidi.

Tu noc jsem se svěřila kamarádce a ta mi stále opakovala, že je to znásilnění a že se mám obrátit na policii. Neudělala jsem to. Přemýšlela jsem nad tím, že znásilnění jsem si představovala daleko horší.

Dle představ které vytváří společnost bych nesplňovala parametry. Většinou je v tom daleko víc násilí, cizí člověk, ponuré místo. Měla jsem vlastně štěstí. Ten chlap se mi líbil, kdyby měl ochranu, vyspala bych se s ním dobrovolně. Měla jsem jen pár modřin a obrovský pocit studu a viny, že si za to můžu sama. A ano, mohla jsem za to.

Otázka ale zní, kolik lidí ze společnosti by tento akt bral jako znásilnění. A jak již jsem předeslala, můj kamarád kterému jsem se po pár měsících svěřila byl názoru, že šlo spíše o nedorozumění. Zajímá mě tedy, jak se v anketě budou lišit názory žen a mužů. Zajímá mě obecný pohled. Takových příběhů byste ve společnosti našli nespočetně. Ženy se totiž bojí, že je za to společnost odsoudí.

Anketa

Co myslíte vy? Jedná se v takovém případě o znásilnění?
Ano, spíše jedná (odpobídají ženy)
0 %
Nevím (odpovídají ženy)
0 %
Ne, spíše nejedná (odpovídají ženy)
0 %
Ano, spíše jedná (odpovídají muži)
100 %
Nevím (odpovídají muži)
0 %
Ne, spíše nejedná (odpovídají muži)
0 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasoval 1 čtenář.

Asi bych se k tomuto tématu nevracela. Stalo se mi to před x lety, ale právě něco podobného zažívá moje kamarádka. Nedá mi to tedy, a chci vědět jak se k takovému případu lidé staví.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám