Článek
Známe všichni to úmorné čekání ve frontách, protivné prodavačky, neohleduplní a agresivní lidé, kteří do sebe vrážejí jako diví. Přeplněné obchody jsou jako bojiště, kde se lidé snaží získat co nejvíc za každou cenu. Nemůžete sebou vzít ani své dítě, vždyť v tomhle chaosu jde skoro o život. Utratíte víc, než byste chtěli, a to díky lákavým obalům, které se na vás usmívají ze všech stran.
Jednou se tak manžel zmínil kolegům v práci, že musí jít po šichtě nakoupit, a že je úmorné táhnout se s taškami přes celé město. Doma čekají natěšené děti, „co tatínek dobrého nakoupil?“ Vybalím nákup a zjistím, že se zapomnělo pár věcí na zítřejší oběd. A tak musí manžel přes celé město znovu do toho přecpaného supermarketu. Stráví nad nakupováním celé odpoledne. Tento proces se opakuje skoro denně, protože ve dvou přeplněných taškách, které sotva unese, nemůže vměstnat nákup na týden pro čtyřčlennou rodinu. Jednoho dne zjistil, že někteří kolegové už nenakupují osobně v kamenných prodejnách, ale využívají online nákupní platformy.
Tenhle příběh pociťoval pravidelně na vlastní kůži můj muž, který jednoho dne přišel domů se zajímavou novinkou. „Od teď už nebudeme chodit na nákupy, ale necháme si je dovážet od Košík.cz!“ Stáhla jsem vymakanou aplikaci do mobilu a vzápětí zírala s otevřenými ústy na ty super ceny potravin.
Po registraci jsem objevila jejich nabídku s názvem klub Benjamínek, který je určený pro rodiny s dětmi do 10 let. Přihlásila jsem nás do jejich klubu a získala slevy na dětské zboží a dopravu zdarma. Společně jsme vytvořili týdenní nákup, který se uložil v košíku perfektně přehledné aplikace. Slevy u produktů byly ohromující!
Po dokončení nákupu nás ještě v košíku čekalo příjemné překvapení v podobě poukazu na příští nákupy ve výši 400,-. Jedním kliknutím jsme završili nákup a bylo nám oznámeno, že jsme ušetřili 1500,-. Vybrali jsme si vyhovující čas a jakou platbu preferujeme. Vše jsme potvrdili opět jedním klikem. Zanedlouho přišla do mailu rekapitulace objednávky. Takhle jednoduché to bylo.
Za pár hodin nám pípla SMS s připomenutím času doručení a odkazem na mapu, kde jsme sledovali polohu kurýra a kolik zákazníků je před námi. Pod mapou jsme objevili zajímavé informace, jako je jméno kurýra a počet tašek, ve kterých si nákup převezmeme. V předem určený čas zazněl telefonát a na druhé straně se ozval sympatický hlas pána, který nám oznámil, že je před domem. Předání nákupu proběhlo s úsměvem a s nabídkou odnesení tašek až do bytu. Pro nemohoucí lidi, kteří nemohou tahat těžké tašky, je to skvělá příležitost k využití této pomoci. Kurýr podává pevné papírové tašky a manžel je odnáší postupně domů. Na závěr zaplatíte kartou nebo hotovostí.
Doma překvapeně nahlížíme do tašek, „co se v nich skrývá?“ Jsou to potraviny a drogerie. Vše perfektně rozdělené podle druhů. Krásná zelenina, spousta mléčných výrobků, čerstvé maso a další bezva produkty. „Konečně máme plnou lednici!“
A co s papírovými taškami? Ty můžete vrátit kurýrovi během příštího nákupu.
Naše nákupní dobrodružství s Košíkem.cz pokračuje a my jsme rozhodnuti si s nimi užívat pohodlnou cestu k plným nákupním taškám.