Hlavní obsah
Umění a zábava

Turecké slaďárny na Voyo aneb Jak na moment uniknout z každodenní reality do světa romantiky

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Maria Stepanova, Pexels.com

Vážené dámy, v tomto článku objevíte seriálové tipy, které vám přinesou nekonečné vzrušení, oslnivou romantiku a neuvěřitelné množství zábavy! Připravte se na nezapomenutelné dobrodružství, které nenechá vaše srdce chladná.

Článek

Aplikaci Voyo známe nejspíš všichni. Ti, kteří s ní nemají osobní zkušenost, tak o ní aspoň něco zaslechli. Já jsem se na Voyo registrovala před pár lety jen díky seriálům jako jsou Ulice a Ordinace, abych si mohla vychutnat díly dopředu. České seriály mě postupem času začaly unavovat. Byly předvídatelné a všechny události se každý rok opakovaly, pokaždé s jinými herci. A tak jsem hledala po nějakém seriálu, u kterého by mi srdce plesalo radostí. Zatímco české seriály mě neoslovily, rozhodla jsem se zabrouzdat do nabídky romantických seriálů.

Ráda bych doporučila tři skvělé seriály se sympatickým hercem jménem Can Yaman, který se dámám bude zdát i velmi přitažlivý.

Jako první bych vám ráda doporučila seriál s názvem Zasněná láska. Tento poutavý seriál mě zaujal už od prvního dílu. Byla jsem okouzlena z té romantiky a dramatických událostí, které se v seriálu odehrávaly. Zanechalo ve mě silný dojem emocionální pouto hlavních postav. Pokud hledáte milostný příběh s hlubokými emocemi, určitě se na Zasněnou lásku podívejte.

Druhý ze seriálů nese název Příchuť lásky. Hlavní postavy jsou úžasně propracované. V průběhu seriálu sledujeme jejich cesty lásky, naděje, zklamání a občasné zkoušky životem. Pokud milujete dojemné příběhy, které vás zahřejí u srdce, Příchuť lásky je pro vás to pravé. Seriál vás drží v napětí a neustále překvapuje, co se stane dál. Seriál nám ukazuje, že láska není jen o radostných chvílích, ale mohou se naskytnout různé výzvy a překážky, které mohou posílit naše vztahy.

Třetí ze seriálů, který mě uchvátil ze všech nejvíc, se nazývá Recept na lásku. Je dojemným a inspirativním seriálem. Mimo romantiky je také o silném přátelství a důležitosti rodiny. Také ukazuje, jak jsou vzájemné vztahy důležité v našich životech. Tento skvělý seriál se celý odehrává v rozmanitém a okouzlujícím prostředí.

Pokud chcete do svého života přidat dávku vášně a dobrodružství, nemusíte hledat daleko. Stačí zapnout Voyo.nova.cz a vstoupit do tureckých slaďáren – romantika bude servírována na první klik!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz