Hlavní obsah

I bzučení mouchy může být příjemné, nebo protivné?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Moucha na okně. Nezaplácnu ji! Teď je mi bzučení příjemné.

Článek

Bzukot

Po okně šplhá, leze, poletuje s protivným bzučením černá moucha. Normálně bych ji zaplácla i s tím rozčilujícím bzzz bzzz bzzz. Varovně zvedám ruku s plácačkou, už… Ne, to neudělám! Právě to hlasité bzučení mne lehce přeneslo do mého dětství!

Sestupuju ze tří schodků na dvorek, který je zčásti zastíněn naším domem. Je náš, vždyť tu odjakživa bydlím, bydlíme! To není vůbec důležité, zda je nebo není náš. Po levé straně se nachází menší zamřížované okýnko. Neni to vězení, musí být chráněno před nenechavými živly. No a právě na tomto okénku řádí mouchy. Čím je sklo vzrušuje, to je mi záhadou. Mne fascinuje jejich zvuk, jejich projev, který symbolizuje nastávající prázdniny! Kousek dál jsou upravené maminčiny záhonky s kytkami a zeleninou. Vracím se k tomu oknu s mouchami, které dodnes ve mně evokují tehdejší pocity, i když po dlouhé době méně intenzivní.

Po okně šplhá, leze..............moje citlivá vzpomínka ji zachránila, vlastně nejen ji!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz