Hlavní obsah
Hobby a volný čas

Letní brigády, práce kvapná, škodlivá iniciativa

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Prázdniny, brigády, někdy méně znamená více.

Článek

Zelenina

Díky letním prázdninovým brigádám jsem si „přičichla“ k práci v různých oborech.Teď se mi připomněla dnes úsměvná na poli u Bulhara. Vlastnil více polí, na kterých pěstoval zeleninu. Bydlel přímo vedle nich v dřevěné boudě. Brzy ráno odjížděl na trh do města, kde výpěstky prodával.

Byly jsme tři holky, které mu měly pomáhat nejen na poli, ale také se záhonky s předpěstěnou zeleninou. Samozřejmě jsme jeho dopolední nepřítomnosti využily a zneužily a chytaly bronz na střeše jeho chajdy boudy.

Pozor! Blíží se poledne! Honem do práce, za opalování nás neplatí!

Já v zápalu práce a neznalosti sazeniček všech si tak podobných jsem „jela jak ruské tanky“ a vytrhala a vyhodila všechno zelené jím pracně nasazené.

Poledne. Přijel. Jeho reakce na vypleněné záhonky mu málem způsobily infarkt. Dlouho se mlčky díval na hnědou zeminu. Ale byl hodný. Nevyhodil mne. Nadávkám v bulharštině jsem nerozuměla, naštěstí. Musela jsem však zůstávat do večera, abych si odpracovala své pracovní nasazení.

A co z toho vyplývá? Kromě pravdivých přísloví i to, že iniciativní neználek je horší než třídní nepřítel!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz