Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Liják, stopování, cizinec

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Cizinec nemusí být násilník, ale přítel nejen v dešti.

Článek

Cizinec v lijáku

Jako studentka jsem prošla o prázdninách různými brigádami. U některých šlo přímo o život, ale o tom až příště. Jsou to nezapomenutelné zážitky jako např. stopování v dešti.

Brigáda ve velkoskladu potravin mne seznámila se spoustou zajímavých lidí, také s dívkou, která tam pracovala trvale. Její IQ nebylo vysoké, ale to mi nevadilo, spíš jsem se jí snažila pomoct, ona to přijímala s úsměvem. Z práce jsme chodily spolu, vždy jsme se v půli asi čtyřkilometrové cesty stavovaly na kafe v hospůdce, pokecaly a pak šla každá domů, já tedy na autobus či vlak.

Ten den od rána pražilo letní sluníčko, ale po poledni se spustil děsný liják. Spoj mi ujel, tak jsem se jala durch promáčená stopovat. Nic. Nikdo nezastavil, asi se mě lekl, nebo nechtěl v autě mokro.

Najednou vedle mne zastavilo auto, i když jsem už nemávala prokřehlýma rukama. Oslovil mne, došlo mi, že si mám nasednout. Mluvil německy. Měla jsem se ve škole více učit němčinu!

Nasedla jsem. Byl hezký, příjemný, vysadil mne, kde jsem chtěla, hlavně ať mne nikdo nevidí, lidi jsou blbí, závistiví, nepřejícní… To by bylo nechutných pomluv!

Takže o pár ulic dál jsem vysedla, poděkovala, šla domů.

A zítra ráno? Čekal mne! A tak to bylo každé ráno. Už jsem nebyla zmoklá slepice!

Brigáda skončila a skončilo i ranní vození. Byl fajn, ještě jednou jsem ho potkala, ale co s láskou na dálku?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz