Hlavní obsah

Psycho

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Zkouškové. Nemoc. Nejistota, sebepodcenění. Nevěřit všemu, co někdo říká.

Článek

Pxycho

Leden. Zkouškové. Diagnoza : neštovice. Je mi devatenáct ! A neštovice ?!

Vypadám příšerně, velké červené vodnaté puchýřky mám všude. Všude ! I tam, kam slunce nechodí. Jsem doma a jako první věc likviduju zrcadla. A to mne čeká zkouška z psychologie. O zkoušejícím docentovi koluje, že má rád blondýnky v bleděmodrých šatičkách ( určitě mini s hlubokým výstřihem ). Já jsem tmavovláska v tmavém kostýmu, navíc dokonale osypaná ! Má smysl tam vůbec jít ? Dermacol nepomáhá, doma jo, ale v mrazu si fleky pěkně svítí maska nemaska. Aspoň to zkusím. Třeba špatně vidí a je barvoslepý !

Vcházím. Zdravím fakt pěkného charizmatického muže. Tak to vyletím, jen co jeho pohled zamíří na mne.

Dobrý den, sedněte si, prosím, a vytáhněte si otázku. Jsem jako zkamenělá, on asi fakt nerozeznává barvy a já přímo hýřím červenou jako na lampionovém průvodu za starých časů.

S vybranou otázkou usedám naproti muži, který poslouchá můj monolog k dané otázce. Neskáče mi do řeči ( je slušně vychovaný ), neklade otázku doplňující ( zřejmě je mu mne líto ), usmívá se ( namísto zhrození se ), žádá mě o index.....a to je jasný průšvih, buší mi v hlavě.

Ne ! Nic z toho ! Vrací mi index, usmívá se stále, podává mi ruku, těší se prý na další zkoušku v dalším semestru.

Odcházím, zavírám dveře, překvapeně zírám na Výborně. A to prý blondýna, bleděmodrá, vystřižená a jiné nesmysly !

Je mi krásně hlavně z poznatku, že nevěřte všemu, co kdosi kdysi kdesi řekl, nebo si vymyslel, protože neuspěl. Nebylo to kvůli vizáži !

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz