Hlavní obsah

Slušní lidé

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Bankomat, karta, neopatrnost, slušnost.

Článek

Paní !

Přesně tak jsem volala na jednu paní a za chvíli poté na mne volal cizí člověk, možná muž, to je fuk, ale svědčí to o tom, že slušní a poctiví lidé ještě existují.

Čekám u bankomatu, přede mnou si vybírá finanční částku starší paní, ale i kdyby byla mladší, tohle se může stát člověku v jakémkoli věku. Tak tedy stojím a čekám, až ukončí svůj výběr. Ukončila, odchází, já chci svou kartu zastrčit, ale z bankovního otvoru vyčnívá docela nápadně část předchozí karty, kterou tam paní přede mnou zapomněla a odešla. Paní ! volám na ni, vytahuju její kartu a úplně automaticky zastrkávám svoji do toho otvoru na karty. Běžím za ní, abych jí její kartu dala, ale to už na mne někdo volá Paní !

Ta první paní je moc ráda, děkuje, ale to již moje maličkost spěchá nazpět k bankomatu, u kterého cizí muž mává mou platební kartou ! Podává mi ji, řka, abych byla opatrnější.

Děkuji, usmívám se, jsem ráda, že patříme úplně samozřejmě ke slušným lidem. Vše začíná v rodině a vše je o lidech ! Věřme, že těch slušných je převaha !

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz