Hlavní obsah
Nakupování

Lidl Outlet: lidé se smějí, že stojí fronty jako na banány

Foto: Pavla Čechová

Lidl Outlet láká i v půlce ledna. Fronty se o něco zkrátily.

Článek

Nový Lidl Outlet je v provozu teprve od začátku měsíce, ale na nezájem zákazníků si stěžovat nemůže. Fronty před obchodem prakticky nemizí.

Kratší fronty

Navštívila jsem obchod ve všední dem kolem 10. dopoledne a počet lidí čekajících na chvíli, kdy budou vpuštěni do nákupního prostoru, nebyl tak vysoký jako tomu bývá v jiné části dne nebo o víkendu. Přesto se někteří „nováčci“ frontám podivovali, zatímco zkušenější zákazníci potvrzovali, že ve srovnání se začátkem roku se výrazně zkrátily.

„To je jako za bolševika, když jsme čekali na banány,“ popisoval se smíchem starší muž vnukovi, který takové časy nepamatuje. „A to jsme tenkrát netušili, jestli je vůbec ještě mají. Někdy jsme se dokonce postavili do fronty, aniž bychom vůbec věděli na co,“ pokračoval ve vyprávění. „No vidíš, tak to jsme ve stejné situaci. Také netušíme, co tam vlastně mají,“ odpověděl bez váhání mladík.

Poměrně záhy se ukázalo, že zjevně je co nakupovat. Z obchodu brzy začali vycházet lidé s košíky přeplněnými zbožím. Nejčastěji odcházeli s nářadím a elektrickými pomocníky pro práci na zahradě. Dva muži vezli například sekačky na trávu, a to hned po pěti kusech. Jak se později ukázalo, obchod ji nabízí za 5000 korun, což je pravděpodobně velmi výhodná cena.

Čekání ve frontě nebylo tak dlouhé jako bylo běžné za socialismu. Zhruba po deseti minutách jsme již všichni byli v uvnitř obchodu.

Zvažte, co chcete

Pokud tam zamíříte prvně, budete mít zřejmě trochu problém zorientovat se. Pokud některou část přejdete, nejspíš už se do ní nevrátíte. Po 30 minutách, které jsem v obchodě strávila, zákazníků rychle přibývalo a jízda s košíkem v protisměru byla témeř vyloučena. Ideální je proto rozmyslet si předem, pro jaké zboží jste si přišli.

V mém případě to znamenalo, že jsem nuceně minula část s oblečením, do které jsem se původně plánovala vrátit.

Nevadí, zaujala mne část s potřebami pro domácnost. Slevy se většinou pohybovaly na úrovni 50 %, některé byly i vyšší. Radost mi tak udělala třeba sada odměrek za 25 korun nebo kuchyňská váha za 50 korun.

Velké slevové oči

Největší část obchodu zabírá dětská část. Tam nakoupíte nejen oblečení, ale i hračky, knížky a potřeby na tvoření. I zde byla většina zboží za polovic nebo se poloviční slevě alespoň blížila. Alespoň ve srovnání s uváděnými původními cenami. Pastelky za 30 korun, sada her za 50 korun nebo velká hra s modelínou za 90 korun byly mými nejlepšími „úlovky“.

Pokud potřebujete dárky pro děti, je to ideální místo k nákupu. Výběr je velký, což poněkud svádí k tomu nakoupit více, než ve skutečnosti chcete, nebo kolik vaše děti potřebují. Stačil pohled na plné košíky ostatních, aby bylo jasné, že v tom rozhodně nejsem sama.

Tak už to se slevami bývá. Jsou lákavé, příjemné, ale nutí nás, abychom jim podlehli. Ostatně proto s nimi obchodníci přicházejí.

A vyplatí se tedy do nového pražského outletu vyrazit? Myslím, že v případě, že máte jasnou představu o tom, co potřebujete, pak určitě ano. Zejména rodiče malých dětí si tam přijdou na své. Váhala bych ale v případě, že bych do pražských Štěrbohol musela cestovat z velké dálky. Potom už je otázkou, zda vám peníze i čas investovaný do takového nákupního výletu skutečně stojí za to. Na podobné slevy možná narazíte i jinde.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:
Štěrboholy

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz