Článek
Zcela klidně a věcně hovořil o své účasti v týmu, který výrazně pomohl Andreji Babišovi k funkci premiéra. Za nic se neomlouval a sdělil, že výhra ve volbách pro něj byla meta, kterou chtěl dosáhnout. Bez mrknutí oka popisoval pozadí nekalých praktik , kdy straně ČSSD (se kterou potom celé volební období hnutí ANO tvořilo vládnoucí tým) pomocí smyšlených informací ubral hlasy a pomohl k výraznějšímu volebnímu vítězství. Sám připustil, že vůbec není voličem ANO, že vlastně k volbám nechodí! Prostě pro něj a další z „týmu snů“ to byla hra s cílem dokázat, že to jde!
Výsledek jejich „marketingového vítězství“ všichni známe. Nejhorší ekonomické výsledky korunované tragédií „best of covid“. S odstupem lze jasně porovnat vynaložené náklady, délku nuceného výpadku osobních svobod a dopad zavřených škol, s výsledky okolních států. A tak se děsím okamžiku, kdy se zavřou volební místnosti a výsledkem, opět po čtyřech letech, bude vítězství těch, kteří na kvalifikované rady svých marketérů nejvíce poskakovali po sociálních sítích, nosili ty správné čepice a rozdali nejvíce , velmi pravděpodobně, nesplnitelných slibů.
Volby jsou za pár měsíců. Političtí komentátoři již nějakou dobu hovoří o jasném vítězství současné opozice. To opravdu se necháme zmanipulovat dalším týmem „marketingových mágů“, kteří si dokážou, že to opět jde? Vždyť pro ně nerozhodují výsledky, životní úroveň, začlenění do demokratických struktur Evropy a podobně! Rozhoduje marketingová strategie týmu, který si vodí jako loutky ty, kteří možná budou rozhodovat o naší budoucnosti.