Článek
První případ jsem si pro zajímavost zdokumentoval, když jsem se cestou na koncert stavil v prodejně v neděli před osmnáctou hodinou. A co jsem neviděl, regály prázdné tak, jak je zdokumentováno na úvodním snímku. Obchod přitom má otevřeno do 22 hodin a rozhodně si nemyslím, že by v danou chvíli, tedy těsně přede mnou, dorazil zákazník, který vše vykoupil, a tak se slzou v oku bylo nutné sundat cenovky s popisem zboží a lkát nad promarněnou tržbou.
Nicméně včera - tedy ve středu 18. června, jsem zašel do obchodu dopoledne kolem desáté hodiny. A vida, to samé v růžovém - zboží, která má být vystavené a ke koupi podle mého skromného úsudku do konce otevírací doby, rovněž opustilo své pultíky a odebralo se s předstihem do útrob skladu, aby se vyhnulo zvídavým zrakům lačně nakupujících, kteří by s ním případně po vložení do košíku zamířili k pokladně - jedno zda k té s občasnou frontou, nebo k samobslužné, na které je teď módní nadávat, ač jsou naopak mimořádně praktické a nikdy jsem v žádném z obchodů nezažil, že by k nim zákazníky někdo naháněl, vždy jsem leda zaslechl zdvořilé upozornění, že je možné je využít.

Stav 10:30
Prázdných pultů a podultů jsem v dřívějších dobách zažil víc než dost. Myslím si, že podobné praktiky nejen nejsou příliš libé zákazníkům, ale i dělají špatné jméno firmě. Ale třeba se mýlím.
Podotýkám, že v této pobočce nakupuji rád, personál je tam milý, zdvořilý a ochotný.