Hlavní obsah
Krása a fitness

Pedikúra se může zvrhnout v bizarní dadaistickou verzi: „Vietnamky na skladě“

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Andreas, Pixabay

Je den jako každý jiný, ale stává se náhle neobyčejným. Vstupte do světa, kde luxusní salón krásy se mění v synchronizované divadlo. Připravte se na cestu, která začíná jako obyčejná návštěva salónu krásy v obchodním centru.

Článek

ON: Ten den jsem si řekl, že si dopřeji trochu luxusu. A tak jsem zamířil do obchodního centra, přesněji do nového salonu krásy, který byl tak moderní, že jsem se bál dotknout jakékoliv věci v obavě, že se štěpením atomu odstartuji nějakou ultra moderní kosmetickou proceduru.

Okamžitě mě přivítal sympatický manažer salonu v prostorách po bývalé nejmenované bance – Vietnamec, který se mi představila jako Thang. A ujistil mě, že: „Starost o tvoje nohy bude perfektní.“ „Pojď a tady ty posaď a Kim bude hned tobě věnovat!“ Počítal jsem s tím, že budu muset chvíli čekat, pač jsem dorazil o půl hodiny dříve, než jsem měl. Ale k mému překvapení energický Thang proplul mezi zákaznicemi jako šála ve větru a zmizel kamsi do skladu.

V tu chvíli jsem byl v nehtovém studiu jen já, dvě zákaznice a dvě pracovnice, které pracovaly na nehtech svých klientek. Při pohledu na další nevyužitá místa jsem si pomyslel, že je salon naddimenzován. Ostatních cca 12 míst na úpravu nehtů zelo prázdnotou a všech šest míst na pedikúru bylo taky volných.

Za nedlouho přicupital Thang a v závěsu za ním vedl slečnu Kim, která se měla postarat o mě. Zatímco Kim pracovala na mých nohou, do salonu začali přicházet další zákaznici a zákaznice. Manažer se šalamounsky usmál a zmizel v jakési tajemné místnosti, o kterém si do teď myslím, že to byl sklad. Když se vrátil, měl s sebou další pracovnici – další Vietnamku. Ta se rychle pustila do práce s novými zákaznicemi. Za chvíli to bylo zase stejné – přišly další zákaznice, manažer zmizel a pak se vrátil s další Vietnamkou. Za chvíli úplně to stejné – přišly další zákaznice, manažer zmizel a pak se vrátil s další Vietnamkou. A znovu to bylo zase stejné – přišly další zákaznice, manažer zmizel a pak se vrátil s další Vietnamkou. Jako by chodil do skladu pro nové pracovnice, když bylo třeba.

Začal jsem si představovat, že za dveřmi skladu je nějaké ergonomické seřaďovalo, kde se neustále doplňují další a další profesionální pedikérky a manikérky podle aktuální potřeby salonu. Vietnamky na skladě. Nebylo to jen vtipné, ale i trochu bizarní. Seděl jsem tam s nohou namočenou v luxusní lázni a sledoval jsem toto neverending představení, které mi připomnělo jakousi dadaistickou verzi kosmetického karuselu v salónu na nehty.

Jakmile byla moje pedikúra hotová, vstal jsem a poděkoval jsem Kim. Chtěl jsem poděkovat i manažerovi, ale ten byl zrovna na další misi ve skladu. Nechal jsem na pultě i tučné spropitné a odešel jsem, smějíc se tomu, jak se cesta za pěknýma nohama stala nejvtipnějším zážitkem všedního dne. Když jsem odcházel, měl jsem pocit, že jsem právě opustil nejen salon krásy, ale také divadlo absurdity. A to bylo skvělé! Těším se na příště.

ONA: To zní jako nezapomenutelný zážitek! Návštěva toho salonu krásy se zdála být plná zábavy a humoru. Bylo zajímavé sledovat, jak manažer neustále přiváděl další a další pracovnice. Měl jsi štěstí, že jsi si užil takovou show. Je dobře, že jsi byl spokojen se svou pedikúrou a mohl sis odpočinout v luxusní lázni. Bylo roztomilé, že jsi nechal tučné spropitné pro pracovnice. Určitě budeš mít zajímavou i další návštěvu v tomto salonu - nikdy nevíš, jaká zajímavá představení tě tam ještě čekají! :)

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz