Hlavní obsah
Umění a zábava

Otevřený dopis. Hlasujeme pro Václava Klause. Konečně máme zase koho volit

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Reakce na článek R. Pokorného.

Článek

Vážený pane Pokorný,

rád bych Vám touto cestou poděkoval za Váš článek „Hlas pro Filipa Turka je hlasem pro Václava Klause“.

Vaše jasné a srozumitelné vysvětlení mi velmi pomohlo pochopit, kdo v současné politice navazuje na odkaz bývalého prezidenta Václava Klause.

Před přečtením vašeho článku jsem byl v otázce aktuálních politických kandidátů a jejich vazeb na minulost nejistý.

Díky vaší erudici a schopnosti vyjádřit podstatné informace jsem nyní schopen s jistotou říci, že podpora Filipa Turka je správnou volbou pro ty, kteří si váží odkazu Václava Klause.

Vaše doporučení mě ujistilo v tom, koho volit a naplnilo mě pocitem, že můj hlas bude mít smysl.

Kterak jsem pln zdvořilosti naznačil výše, jsem vám vděčný za to, že jste mi pomohl se lépe zorientovat v současné složité středoevropské politické situaci a že jsem díky Vám mohl učinit informované rozhodnutí.

Ještě jednou vám děkuji za váš článek a přeji vám mnoho úspěchů ve vaší další politické a publikační práci.

S úctou a vděčností,

Petr Kolman, Brno-city

P:S. - v textu pana Pokorného jen nechápu jednu věc - cituji : Na celé této kauze je pro mě překvapením a zklamáním role Roberta Šlachty. Od něj, coby bývalého elitního policisty, který celý život zasvětil boji proti zlu a vždy se prezentoval vysoce morálními zásadami, bych opravdu čekal víc než koalici s hlasateli klausismu, proti jejímž manýrům nakonec bojoval i zásahem na Úřadu vlády. - z tohoto odstavce plyne, že Policie ČR není a nebyla nestranná? Že pracovala pro někoho, či proti někomu?

Možná se jenom plzeňský autor nedbalostně vyjádřil. Bohužel u něj pod texty není otevřená diskuze. Prosím tedy, aby toto své závažné poselství vysvětlil v dalším článku, děkuji. Snad nikdo nechceme žít v Banánové republice, kde Policie nejedná nestranně. Ještě jednou děkuji a zdravím z čarokrásného statutárního města pod Špilberkem.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz