Hlavní obsah
Umění a zábava

Tři vtipy o farářích, mniších a náboženství

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Já jsem takový ateista, že mám strach, že mne Pan Buh potrestá.

Článek

V křesťanské škole se ptá učitelka děcek: „Žáci, dám vám hádanku. Co je to? Skáče to po stromech a žere oříšky.“

Přihlásí se Jiříček: „Já myslím, že veverka, ale jak vás znám, tak to bude určitě Ježíš Kristus.“

--------------------------------

Sedí na vlakovém nádraží farář s jeptiškou, která má ruku v sádře.
Farář se jí ptá: „Co se vám stalo, sestro?"
„Ale, uklouzla jsem ve vaně.“
Opodál sedící bezdomovec se ptá svého souseda: „Hele, co je to ta vana?"
„Zdenále, copak já vím ? Copak jsem snad katolík?“

--------------------------------------------------------

Mnich před klášterem neuměle opravuje dřevěný plůtek a při tom ho pozoruje malý chlapec.
„Chceš se mnou mluvit, hochu?“ ptá se mnich.
„Ani ne. Já jen čekám…"
„A na co?"
„Rád bych slyšel, co řekne mnich, když se praští kladívkem do prstu!“

------------------------------

Anketa

Který vtip se vám líbil nejvíce?
první
16,3 %
druhý
7,3 %
třetí
43,4 %
žádný
11,4 %
všechny
21,6 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 560 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz