Hlavní obsah

Vtipy o důchodcích z Prahy a středních Čech

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

S úsměvem se žije vážně líp…i ve středních Češích

Článek

„Soudruhu teda pane doktore, s mým zrakem je to vážně špatné,“ stěžuje si u očního ve FN Motol 83letý děda.

- Jak to?

- Ále, předvčera jsem pleskl po zadku takovou pěknou macatou doktorku, a on to byl doktor z Ukrajiny!”

-----------------------------------

Povzdychne si starobní důchodce z KlaDna : „Já ani nemůžu umřít, já na to nemám.“

-------------------------------------

Ptali se výzkumnice z FSV 81 letého dědečka ze Žižkova

- Máte Twitter?
- Děvčátka měl jsem, ale že už mi ho vyléčili.

-------------------------------

Říká jedna důchodkyně z Hrdlořez druhé: “ Paní Vávrová, řeknu Vám v ordinacích se od mých mladých let hodně ochladilo.

Když mi bylo osmnáct, každý doktor hned: Svlékněte se…

A teď každý doktor bez zbytečného odkladu: Oblékněte se, raději !

-------------------------

Anketa

Zažili jste v minulých třech letech mimomanželský románek
ano, dokonce dva
6,8 %
ano, ale nikomu to raději neříkejme
8,3 %
ne, jsem vzorný katolík/husita
32,3 %
co je Vám po tom?
49 %
nevím
3,6 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 7596 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz