Hlavní obsah

Zážitek z brněnského pivního baru

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Skutečný příběh ze života.

Článek

Poslyšte co se mi letos stalo v našem statusárním pardon statutárním městě Brně. Jen pro opravdu silné povahy!

Byl jsem v nejmenovaném královopolském baru. Pro mimo brněnské Královo pole je něco jako Žižkov. Stejně jako fanoušci žižkovské Viktorie skandují - My nejsme Praha, my jsme Žižkov. Tak obdobně existovala (a v myslích nezávislých separatistů) i republika Královo pole.

Tedy než ji zneškodnily naše chrabré bezpečnostní složky a hlavně brnocentristická Městská policie Brno.

Co se tedy stalo?

In medias res: Sedím u stolu pod fotkou Václava Havla a Ivana M.Magora Jirouse, piju třetí sojové latté s meruňkovo-broskvičkovým dipe a najednou koukám. Domorodá ženská si bere z věšáku moji čepici od Raplh Laurena za bratru 1111 Kč. plus DPH.

Prvně jsem nechtěl té skandální drzosti ani uvěřit, ale co jsem se vzpamatoval říkám důrazným nerespektujícím hlasem: Teta, to je ale moje čepice!!

…a ta bodrá „Kr.polačka“ bez jakékoliv pokory jen zahudrovala - já vím, já bych si toho všimla, já měla přece čelenku…

Jak říkají slovenští studenti bezplatně studující v Brně - weird!!

-------------------------------------------

Druhá historka z téhož baru :

Když už jsem tam byl a zachránil svou čepici zaznamenal jsem některé myšlenky filozofujícího domorodce - zde několik jeho necenzurovaných myšlenek:

Docela už mne unavuje ta sprostá kritika vlády, že prý je málo míst na středních školách (SŠ).

Ale že spousta rodičů, kdysi porodila děti, aniž svůj záměr dopředu nahlásili úřadům a že se ani neuráčili dopředu zjistit, zda jejich dítě bude mít kam jít do školky či školy, nebo k pediatrovi, o tom se nemluví.

Paradoxně nejvíce nezodpovědní jsou voliči tzv. pravice - plnou pusu řečí o osobní odpovědnosti, ale v praxi na to kašlou. A pak píšou v Respektu - stát nezajistil, stát se nepostaral…

Pak se nedivte, že stát bude muset zavést kvóty, kdo bude mít kdy a kolik dětí, jinak se z toho loje , jak říká Petr Ludwig, nikdy nedostaneme.

Hezký květen přeji všem z celé republiky, i ze Slovenska, Dánska, Nizozemí a Rakouska, kde mne také údajně čtete.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz