Hlavní obsah
Názory a úvahy

Clash of the Stars - proč bizár tolik táhne?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Clash of the Stars/clashofthestars.tv

Organizace Clash of the Stars měla na prvním galavečeru 300 diváků. Na šestý se vyprodalo 4000 lístků za 16 hodin. Co stojí za tímto úspěchem?

Článek

Clash of the Start

Clash of the Stars jsem popravdě začal vnímat až se třetím galavečerem, kdy mě na onlajnech zaujal přenos kickboxera Roubíčka 1 vs. 2. Na první pohled jsem nevěřícně zíral a říkal si, co je to za bizár, že jeden profík přece nemá proti přesile šanci. A textový online přenos mne v tom brzy utvrdil. Nicméně zvědavost mi nedala a název organizace jsem si zapsal do paměti.

Clash of the Star Wars

Netrvalo dlouho a na známé video platformě VyTrubce na mě začaly vyskakovat reklamy na COTS: Episode 4. Vzhledem k tématu a stylizaci Star Wars jsem se rozhodl tuto zábavu spíše pro mladší generace zkouknout. Byl jsem až fascinován, jak se tato novodobá groteska dokáže stupňovat do vyšších a vyšších úrovní podivnosti. Vzájemné dohady holek z neslušných sítí s těmi ze slušných sítí, neustálé hádky Kotlár Security s kýmkoli, kdo je zrovna poblíž, nebo i prazvláštní telefonující diváci.

Říkal jsem si, že musím vidět víc a bez uzardění jsem si zakoupil předplatné na videopřenos. Má intuice nebyla klamná. Bizár dosáhl další úrovně, leč souboje byly většinou jednostranné a jednokolové.

Clash of the Bizar Title

Pátý galavečer jsem nečekal žádné další stupňování grotesknosti, ale opak byl pravdou. Tiskovky a souboje dvou homosexuálů, profíka s amatérem, dvou midgetů, nebo dalšího Kotlára s Bendou opět tuto zábavu povznesly na další level. První titulový zápas u této organizace šel tak trochu stranou pozornosti, ale byl to jeden z mála hezkých sportovních duelů.

Clash of the Bangkok

Další večer plný soubojů a grotesek je v plánu za měsíc a něco málo. Lístky byly vyprodané během 16 hodin od zahájení prodeje. Již teď jsou v plném proudu další tiskovky a rozhovory. Nechci nic zakřiknout, ale zatím to vypadá na postup bizarnosti na další úroveň. Jestli to tak půjde dál, za chvilku bude třeba pořádný kopec, aby člověk dohlédl až na vrchol. K vidění bude souboj liliputa s člověkem normálního vzrůstu, nebo kulturisty s bláznem. Krom toho se vrátí Kotlár Security v souboji s účastníkem předchozího titulového zápasu, navíc bez rukavic. Korunu všemu nasadí souboj Karlose „(h)Romobijce“ Bendy tentokrát rovnou s trojicí romů. Už teď se nemůžu dočkat další nálože extravagance.

Clash of the Dream

Nakonec shledávám tento druh zábavy přijatelným. Dokonce si pohrávám s myšlenkou, že bych to chtěl taky jednou vyzkoušet. Dokonce i soupeře jsem si vyhlédl. Je snad na každé tiskovce, na každém galavečeru. Je to vousatý, plešatý pán od securiťáků. Je mi vcelku i podobný, jen vypadá poněkud mladší, zdatnější a namakanější. Tak trochu já deset let nazpět.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz