Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Moje líná manželka chtěla, abych nosil domů statisíce. Sama však nebyla ochotná ani uklidit

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Žena a alkohol

Moje žena si zvykla na život na vysoké noze. Auto, dovolené u moře, restaurace, atd. OK, přijal jsem, že budu makat od rána do večera, ale musí se postarat o domácnost. Jenže to se milostpaní nelíbí. Je neskutečně líná.

Článek

Po rozvodu jsem byl asi dva roky sám, než jsem potkal Alenu. Zpočátku jsme spolu jen občas zašli do kavárny nebo na oběd, později začaly přibývat společné víkendy, až jednoho dne přišla zahraniční dovolená. Teprve tehdy mi došlo, že Alena je možná na peníze, ale nijak jsem to v tu chvíli neřešil. Byla to chyba. A co tím myslím, že je na peníze?

Definici zlatokopky naplňovala beze zbytku

Až po roce mi došlo, že Alena nikdy, ale opravdu vůbec nikdy nevytáhla peněženku z kabelky. Ať už to byly zmíněné obědy, výlety, vstupenky do divadla nebo třeba kornoutek zmrzliny za pár korun u stánku, nikdy neutratila ani korunu. Jsem ze staré školy a do určité míry respektuji, že od placení je ve vztahu chlap. Platil jsem proto i všechny dovolené a útratu. A nebyly to žádné „lasty“ do Egypta. Alena se mnou viděla USA, Dubaj, Thajsko, Koreu, Jordánsko a třeba i Island. Právě tam se nám asi podařilo zplodit syna. A od té doby to šlo všechno do „háje“.

Pracovat nebude, na Bali by ale ráda

Alena se po mateřské do práce už nevrátila. Standard, na který byla zvyklá, však snižovat nechtěla, což se promítlo například do požadavku, abychom jeli všichni i se synem na Bali, nebo že bychom si měli pořídit na zahradu bazén. Jinými slovy, měsíčně jsem musel domů nosit hodně přes 100 tisíc, aby to všechno šlapalo. Jenže Alena na oplátku nenabídla nic.

Nákupy online a uklízečka

Alena navíc začala být líná. Syn neměl vyprané oblečení, když nepřišla uklízečka, byl doma nepořádek jak u bezdomovců, bez dovozu jídla se neobešla. Přeci nebude jezdit do obchodu a mačkat se tam s důchodci u pokladen, řekla mi. Celý rok jsem se snažil situaci nějak změnit, ale kdepak. Říct si nenechala.

Rozvod jako jediné řešení

Dopadlo to, jak muselo. Požádal jsem o rozvod. Bude mě to pochopitelně stát spoustu času, nervů a taky peněz. Ale dělat ze sebe bankomat v botách, to se mi opravdu nechce. Aleně to nevadí. Asi má už v „merku“ jiného troubu, ale to je jenom moje domněnka. Každopádně, jak říkala kdysi moje babička, je lepší být dobře sám, než blbě s někým.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz