Hlavní obsah
Lidé a společnost

Můj zážitek z Chorvatska: Místní popeláři úmyslně vysypali odpadky turistovi na auto

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay/Volně dostupné foto

Byla jsem na začátku srpna na dovolené v Chorvatsku se svou rodinou. To, co jsem tam viděla, mě natolik pobavilo, že se s vámi o to chci podělit.

Článek

Na svou dovolenou v Chorvatsku nezapomenu nejen já, ale především německý turista, který u našeho penzionu zaparkoval své auta tak nešikovně, že se místní popeláři nemohli dostat do odpadkových košů. A protože nechtěli volat odtahové služby nebo mětskou policii, vyřešili to bystří Chorvaté vskutku originálně.

Jednoho dne ráno jsem se šla projít na pláž. Mám ráda ranní procházky, když jsou pláže prázdné, vzduch je čistý a vychází slunce. Když jsem se ze své hodinové procházky vracela zpět na hotel, abych vzbudila celou svou rodinku, naskytla se mi velmi zajímavá podívavá. Přijeli totiž popeláři, kteří chtěli před naším penzionem vyprázdnit již tak přeplněné odpadkové koše.

Foto: Pisatelka/Vlastní foto

Popeláři se opravdu naštvali. Německý turista doslova zablokoval cestu k popelnicím. Jak je vidět, Chorvaté jsou opravdu šikovní.

Jenže přímo před kontejnery zaparkoval turista, který to asi dost dobře nedomyslel. Podle poznávací značky bylo zcela jasné, že majitelem je německý turista, který si přijel do Chorvatska užít léto. Jenže parkovací místo zvolil tak nevhodně, jak jen mohl. Popeláři se tak velmi naštvali a zbytek odpadu, který nemohli vyvést, tomuto německému turistovi vysypali na auto. Nechci být zlomyslná, ale musela jsem si to vyfotit. SPZ jsem samozřejmě zakryla, abych se s vámi o tento zážitek mohla podělit.

Když po několika hodinách majitel vozu přišel, nestačil se divit. Za stěračem ještě našel lístek, kdo to udělal a proč. Proto se pak také urychleně rozhodl přeparkovat a ještě musel odpad znovu donést do místních popelnic. Dle všeho ho to ale nijak nerozhodilo, ale nás to pobavilo a měli jsme z toho zážitek na celou dovolenou.

Zdroje: Autorský text na základě zkušenosti

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz