Hlavní obsah
Knihy a literatura

Erotický román, který začíná tam, kde ostatní končí

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: databazeknih.cz

Určitě to znáte. Na obálce je sexy týpek, vy nadšeně otevřete knížku a čekáte, kdy na to konečně vlítnou… a ono nic. Musíte se prokousat víc jak polovinou knížky a to je občas skutečně utrpení.

Článek

Autorka Whitney G. v knize Důvodné pochybnosti na to jde ale jinak. Od prvních stránek se dočkáte lechtivých konverzací a asi ve třetí kapitole se dají hlavní hrdinové dohromady. A to pak pokračuje snad polovinu knížky, kdy se sice nenávidí, ale zároveň si nemůžou pomoct, aby se drželi od sebe dál. A když dojde k nutné hádce, aby mohlo dojít k nějakému ději (já vím, zní to hrozně, ale bylo to vážně zábavné), už máte alespoň nějaký vztah k hrdinům a prostě chcete vědět, proč se on chová jako takový kretén.

Zápletka jako taková není nějak extra objevná a u romantických knížek něco takového čekáte. Nicméně musím říct, že mně autorčino pojetí přišlo i tak poměrně originální a způsob, jakým vysvětlila jeho chování, mi nakonec dával smysl.

A o čem že to je?

Andrew je úspěšný právník, který má zásadu. Jedna večeře, jedna noc, žádné opakování. Žije prací a lidí se straní. Až na jednu výjimku. Alyssa, právnička, kterou potkal na jednom právnickém chatu, je jeho jediná přítelkyně a svěřuje se jí se vším. Jaké je ale jeho překvapení, když zjistí, že jeho nová stážistka je právě Alyssa. Mladá studentka práv, která sní o kariéře profesionální baletky.

Abych nebyla jen nadšená, kniha měla samozřejmě i nedostatky. V tomhle žánru bývá problematická uvěřitelnost a tady tomu nebylo jinak. Třeba to, že Alyssa zvládá studovat úspěšně dvě vysoké školy a do toho tančí hlavní roli v baletu. O celé postavě Andrewa a jeho odříznutí od světa by se taky dalo pochybovat, ale nebudu zabíhat do detailů, abych nic neprozradila.

Závěrem bych chtěla ještě říct, že mě moc bavila Alyssa a její schopnost říct ne, i když to kolikrát nebylo jednoduché. Líbilo se mi, jak vyřešila situaci s Andrewem a udělala přesně to, co mu slíbila. K Andrewovi jsme si úplně cestu nenašla. Nakonec jsem ho víceméně pochopila, ale i tak si nemyslím, že některé jeho chování bylo zapotřebí.

Knihy od Whitney G. mám obecně moc ráda, je to pro mě takové komfortní čtení, které je přímo ideální na dovolenou nebo na „vypnutí hlavy“. Sice víte od začátku, jak to dopadne, ale občas autorka i něčím překvapení a sedí mi i to, jak popisuje erotické scény, takže mi to nepřipadá ujeté. Knihy od ní obecně nejsou moc dlouhé, což považuji za výhodu, na druhou stranu, když mě příběh baví, vůbec bych se nebránila pár stránkám navíc.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz