Hlavní obsah
Knihy a literatura

Legendy a latéčka aneb Jak si otevřít kavárnu ve světě, kde o kávě nikdo neslyšel

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pixabay.com

Pro nás je to asi nepředstavitelné. Co kdybychom neznali kávu? Ale jako zápletka knihy to funguje skvěle.

Článek

Legendy a latéčka je feel good fantasy kniha, která vás zahřeje u srdce jako teplá deka a hrnek dobré kávy nebo čokolády. Při čtení se budete usmívat, zapomenete na starosti běžného dne a začnete opět věřit ve šťastné konce. Navíc dostanete nutkavou potřebu zakousnout se do skořicového šneka a setkat se s přáteli ve vaší oblíbené kavárně.

Foto: databazeknih.cz

Obálka knihy Legendy a latéčka

Příběh Viv, orkyně, která se rozhodne přestat zabíjet a otevřít si raději kavárnu, se může zdát banální. A on svým způsobem jednoduchý a předvídatelný skutečně je. Při čtení vás nečekají žádné zvraty, u kterých zůstanete nevěřícně zírat ani nedostanete epický závěr, o kterém byste ještě týdny nadšeně mluvili.

Sám autor v doslovu říká, že chtěl napsat knihu, která by měla podobné vyznění jako jsou filmy na Hallmarku. Tedy jednoduché příběhy, které vám dodají naději v lepší zítřky. Pohádky pro dospělé, u kterých sice nevěřícně kroutíte hlavou, že by se to v realitě takhle stát nemohlo, ale i tak se s chutí dodíváte do konce.

Já osobně jsem se bála, aby kniha nepůsobila nudně. Ale byla jsem překvapená, jak málo stačí, abych si knihu užila. Příběh je poměrně krátký, oblíbíte si každou postavu a Viv prostě musíte fandit. Já se nemohla dočkat každé nové položky v její kavárenské nabídce a knihu jsem nechtěla odložit. Líbilo se mi, jak mě čtení dokázalo uklidnit a zlepšovalo mi náladu. Díky knize jsem získala dojem, že je všechno možné, když člověk chce a má dobrý nápad, kterému bezmezně věří.

Za mě se jedná o jednu z nejlepších knížek, které jsem četla v loňském roce (2023). A to právě díky tomu, jak jsem se při čtení cítila a dokázala si odpočinout.

A pokud už máte knihu Legendy a latéčka přečtenou, letos vychází i druhý díl této série. Tentokrát budeme Viv sledovat, co jí vedlo k tomu, aby si kavárnu otevřela.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz