Hlavní obsah
Knihy a literatura

Hypotéza lásky: Povinná četba pro všechny milovnice romantických komedií

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Veronika Andrews, Zdroj: Pixabay

Hypotéza lásky jako vtipná a osvěžující romantická komedie o dvou akademicích, kteří předstírají romantický vztah. Je to zábavné, chytré a neskutečně čtivé! Dost bylo milionářů s temnou minulostí toužících po asistentkách. Nyní jsou na řadě vědci!

Článek

Milá čtenářko,

Strašně moc bych Ti chtěla doporučit knížku, kterou jsem nedávno četla. Je to romantická komedie z akademického prostředí, o které jsem věděla už nějakou dobu, protože v zahraničí byla velmi populární.

Hypotéza lásky!

Foto: databazeknih.cz

Hypotéza lásky - obálka

Ach! Já si to čtení tak užila!

Na rozdíl od jiných romantických příběhů, tenhle netrpí tím neduhem, že má pomalý start a musíš se prokousat sto stránkami, aby se začalo něco dít. Naopak!

Tady se to rozjede v podstatě na první stránce, kdy doktorandka Olive políbí na chodbě univerzity prvního muže, kterého potká. Ten to samozřejmě vůbec nečeká a když se od sebe konečně odtrhnou, Olive zjistí, že se jedná o obávaného profesora, který má děsivou pověst a nejednoho doktoranda přivedl k slzám. Rozjíždí se řetězec nečekaných událostí a je to jedna velká jízda.

Zbožňuji romantickou zápletku, kdy dva předstírají svůj vztah a pak se to pomalu přetaví do něčeho reálnějšího. A tady to autorka zvládla skutečně výborně. Olive a Adam se dostávají do úsměvných situací, které jsou možná trochu přitažené za vlasy, ale já se smála. Jak mu Olive objednala ten heřmánkový čaj? Nebo jak ho mazala krémem, když na ní všichni zírali?

Bylo to milé, nebylo to trapné a celková zápletka byla dobře vymyšlená. Žádná šíleně vykonstruovaná scéna někde ke konci se nekonala. Četlo se to výborně, stránky ubíhaly pod rukama a nikde děj nestál. Všechno dávalo smysl a hrdinové se chovali (aspoň pro mě) pochopitelně.

Navíc se to odehrává v akademickém prostředí, což mi připadalo strašně osvěžující. Po všech těch romantických příbězích o manažerech a jejich asistentkách nebo o milionářích s temnou minulostí tohle bylo jako závan čerstvého větru.

Po delší době to byla kniha, kterou jsem nedokázala odložit. A to ne proto, že bych nevěděla, jak to skončí, ale jednoduše z toho důvodu, že mě to tak bavilo. Dokonce jsem po dočtení přemýšlela, jestli si to rovnou nedám ještě jednou, abych si čtení víc užila. Ano, tak dobré to prostě bylo.

Hypotézu lásky jsem už vnutila minimálně dvěma kamarádkám a sestře a všechny byly stejně nadšené. Za tuhle knihu bych dala možná i ruku do ohně, pro čtenářky romantických komedií by tohle měla být povinná četba.

Jaká romantická komedie bavila v poslední době tebe?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz