Hlavní obsah
Knihy a literatura

Vražda v pekařské soutěži. Zkraťte si čekání na další díl Peče celá země

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pixabay.com

Kniha Zlatá vařečka vám připomene pořad Peče celá země. S drobým rozdílem. Někdo chce vítězsví tak moc, že je ochotný i vraždit.

Článek

České televize v sobotu odvysílala první díl nové série pořadu Peče celá země. Deset soutěžících se utká v cukrářských a pekařských výzvách a na konci zůstane jen ten nejlepší.

Jenže co když někdo chce vítězství tak moc, že je ochotný i vraždit? S touto zápletkou přichází autorka Jessa Maxwell v knize Zlatá vařečka.

V knize nenajdete přímo pořad Peče celá země, ale Týden pečení, který ale jako by z oka vypadl populárnímu pořadu. Šest amatérských pekařů se utká v různých cukrářských disciplínách, aby zvítězil ten nejlepší. Soutěž se natáčí na odlehlém panství a pořadem provází oblíbená moderátorka, díky které je pořad vnímaný jako přátelský a pohodový.

Až na to, že se stane vražda.

Foto: databazeknih.cz

Obálka knihy Zlatá vařečka

Příběh vypráví většina soutěžících a sama moderátorka Betsy Martinová. Na úvod zjistíme, kdy a jak se stane vražda, ale nevíme, kdo byl obětí a kdo vrahem. Pak už příběh plyne lineárně, tedy začíná příjezdem soutěžících a postupně se dočítáme, jakým výzvám soutěžící musí čelit. Vzniknou nová přátelství, ale i rivalita a jak už to v detektivkách bývá, objeví se i nějaké hříchy z minulosti.

Já jsem fanoušek prakticky všech soutěží, kde se peče nebo vaří. A i díky tomu, jsem si knihu náramně užila. Týden pečení má všechno, co mám na těchto pořadech ráda, soutěžící byli dobře zapamatovatelní a ze stránek jsem cítila lásku k pečení. Měla jsem obavu, jestli to nebude zbytečně rozvleklé tím, že je více vypravěčů, ale než jsem se nadála, byl konec. Při čtení jsem neustále vymýšlela různé teorie, kdo bude zabit a kdo bude vrahem. S koncem jsem byla spokojená, i když jsem částečně zápletku odhadla.

Kniha nebude pro každého. Pokud vás nebaví pečení nebo vaření, zřejmě to pro vás bude nuda. Ale pokud stejně jako já nedočkavě vyhlížíte další díl Peče celá země, je tohle dobrý tip, jak si čekání příjemně zkrátit.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz