Hlavní obsah
Umění a zábava

Letní opalování ve formě přirovnání: Ať si záda nespálíte jako špekáček

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: DepositPhotos

Kolekce přirovnání pro letní opalování u vody

Letní dny plné slunce vybízí k mnoha venkovním aktivitám. Od turistických výletů do přírody, či do rozpáleného města, až po víkendy strávené u vody.

Článek

Ať už plánujete jakoukoliv akci nebo se chystáte nachytat bronz ze slunečních paprsků, myslete na patřičnou ochranu v podobě opalovacích krémů s vysokým faktorem, ať potom nevypadáte jako spálený špekáček nebo jako když jste usnuli na grilu. A právě na přirovnání spojená s opalováním, či spálením kůže se dnes blíže podíváme.

Foto: DepositPhotos

Někdy na první pohled poznáte, kdo celý den pracuje u počítače

Jdi na sluníčko, jsi bledý jako seprané ponožky

Během letních měsíců poznáte na první pohled, kdo pracuje v kancelářích, či z domova a kdo například venku, jako řemeslníci, či pokrývači na střechách, kteří v těchto letních měsících zažívají krušné chvilky. Pokud ale patříte k těm, co sedí většinu času o počítače, možná také občas slýcháte hlášky typu: „Jdi taky na sluníčko, jsi bledý jako reklama na vápno.“

A jaká máme přirovnání pro bledou pokožku?

  • Je bledý jako stěna.
  • Mám nohy bílé jako křída.
  • Kůži má bledou jako larva.
  • Jdu se opakovat, jsem po zimě bledá jako svíce.
  • Podívej se na mne, jsem bledý jako sloní kel.
  • Proč jsem jako jediný na pláži bledý jako sýr?
  • Ta je bledá jako vzácný motýl.
  • No ty jsi bledý jako Amadeus.
  • Tak nevím, ale pořád jsem bledá jako Sněhurka.
Foto: DepositPhotos

Ženy si zakládají na dokonalém opálení jako z  časopisu

Hmm, krásně jsi opálená – jako z obálky časopisu

Zejména ženy touží po dokonalém opálení do bronzova a tak kolikrát odhodí stud a opalují se nahoře bez, ať nevypadají jako zebra – tedy samé pruhy. Pokud tedy chcete ženě pochválit její dokonalé opálení, řekněte ji třeba: „Vypadáš krásně opálená, jako po návratu z Karibiku.“ Muži jistě rádi uslyší z úst ženy přirovnání: „Drahý, jsi opálený jako plavčík u bazénu.“ A pokud chcete přidat kapku humoru, stačí říci: „Teda jsi opálený jako topinka – jen tě natřít česnekem.“

Výběr z dalších přirovnání pro dokonalé opálení:

  • Jsi opálený do bronzova jako Ital.
  • Teda krásně jsi opálená, jako princezna z mléčné čokolády.
  • Venku zima a ty jsi opálená, jako by jsi snad spala v solárku.
  • Přes víkend práce na zahradě a jsem opálená jak od moře.
  • Opálená jak z reklamy na opalovací krém.
  • Vypadá úžasně a ještě k tomu opálený, jako by přiletěl z Palm Beach.
  • Ta se tam zase smaží na tom slunku, jako vajíčka na cibulce.
  • Vrátila se z Dubaje opálená, no vypadá, jako by strávila celou dobu na grilu.
Foto: DepositPhotos

Stačí chvilka a záda máte spálená jako špekáček

Au, záda mám spálená jak vepřový bůček, který zapomněli podlévat

Někdy stačí jen usnout venku na sluníčku nebo se jen zapomenout namazat opalovacím krémem a hned máme zaděláno na spáleniny, které mohou být až velmi bolestivé. Kůže se nám pak začne loupat jako omítka ze zdi, provázené nepříjemným svěděním a puchýřky.

Spáleniny kůže a její přirovnání

  • No popravdě jsem byla tak spálená, že připomínám rajče.
  • Jsem už tak spálený, že se bojím aby večer nevyšel měsíc a nespálil mě.
  • Zase usnul na slunku, podívej se jak je červený jako rak.
  • Spálená jak guma od auta.
  • Spálená jako špekáček, co spadl do ohně.
  • Uff, ty jsi ale spálená jako paprika.
  • Nohu mám celou spálenou, jako bych ji strčil do ohně.
  • Ruku měla spálenou, jako by si jí přejela žehličkou.
  • Vůbec jsem se nevyspala, jsem tak spálená, že jsem cítila každou nitku na povlečení.
  • Už jsem tak spálený, že mi kůže ze zad loupe jako omítka.

A co vy milí čtenáři? Stihli jste už letos nachytat bronz někde u vody? Znáte i další přirovnání pro opalování nebo spáleniny od sluníčka? Napište do diskuse pod článkem. Děkuji a hezké léto.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz