Hlavní obsah
Umění a zábava

Rebelie, vzdor a toxicky zelená

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: David Toxicat

Bubeník Ilya Tabachnik

Co Čech, to muzikant. Většina z nás má svého koníčka, pro kterého žije a nebo nás alespoň provází víceméně celým životem.

Článek

Už jako malý jsem si dělal věci po svém. Většina dětí ve školce si šla hrát na písek, holky skákaly panáka, kluci si hráli s autíčkama. Já sbíral červené ploštice a přemisťoval je z jejich komfortní zóny do hezky upravené krabičky, kde měly všechno, co potřebovaly.

Tohle mi zůstalo, naštěstí už nesbírám šestinohé potvory, ale věnuji se intenzivně světu hudby, který mě celý život obklopuje. Když mi bylo 15, zamiloval jsem se do elektrické kytary a můj vzor začínal u rockových a grungeových kapel, načež jsme se snažili s „kluky“ hrát podobnou hudbu, ale po svém.

Časem ale postupně vyprchávalo toto nadšení, založili jsme několik jiných kapel, které se postupně rozpadly, až jsem došel k tomu, že bych chtěl začít s úplně něčím novým, a že by se mi líbilo postavit vedle sebe elektronickou a rockovou hudbu.

Dnes je to již 5 let a plním si s ostatními členy kapely svůj sen. Nejsme sice slavní, ale společně sdílíme jako parta přátel zážitky, o kterých se mi nikdy předtím ani nesnilo. Jsme taková malá skupina dobrých kamarádů, která si může říct vše naplno a nikdy jeden druhého nesoudí.

Od brouků k vlastní hudbě - děláme to trochu jinak. A to je i hudební klip, který jsme dnes vydali a rád bych se o něj podělil s fanoušky tvrdší hudby.

Vzdor a rebelie v nadpisu článku pojednává o významu uvedené skladby, která symbolizuje vzepření se každodenní rutině a touhou udělat životní rozhodnutí jiným způsobem.

A příště třeba o broucích…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám