Hlavní obsah
Knihy a literatura

Maják v srdci: Kniha, která mění život

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Renata Gabrišová

Maják v srdci napsala Barbora Englischová. Barbora je autorkou projektu Detoxikuj život

Článek

Je to zhruba měsíc, co se mi dostala do rukou tato kniha. Bára píše s naprostou otevřeností a velkou láskou. Kniha má skoro 400 stran. Je tak čtivá, že jsem musela brzdit, abych stihla vnímat a prožívat vše, co se v ní píše. Kniha je nekonečná studnice moudrosti. Kdybych měla doporučit letos jednu jedinou knížku, abyste přečetli, byl by to Maják v srdci.

Autorka píše, co sama prožila. Píše o svém vnímání světa, bez toho aniž by něco nebo někoho urážela, kritizovala. Každý z nás může žít život, jaký si přeje.

Úryvek z knihy:

Svezla jsem se na zem a opřela se hlavou o právě zabouchnuté dveře. Co teď budu dělat? Cítila jsem se totálně pod psa. Sama, těhotná a s podlomenou vírou v sebe. Vše, na čem mi záleželo, kým jsem si myslela, že jsem, se mi během pár týdnů změnilo v hromadu popela. V hlavě přesvědčení, že tohle nemůžu zvládnout…

Maják v srdci se stal mou srdeční záležitostí. Vím, že jej nikdy nedám z ruky. Nedám, nepůjčím. V knížce jsou i úkoly, které děláte každý den. Nezaberou hodně času. Úkoly jsou moc fajn. Vždycky jsem se těšila. Některé vás mohou rozplakat, ale to je v pořádku. Jeden z úkolů je, abychom někomu poděkovali. To už jsem udělala, ale chci také poděkovat Báře. Poděkovat za nádhernou, hlubokou knihu a za vše, co pro nás lidi dělá.

Mně už ten můj Maják zase září. On zářil vždycky, vím to, jen měl v poslední době malinký plamínek. Pokud něco řešíte, nevíte si rady nebo se jen chcete podívat na věci jinak, jděte do toho. Přeju vám krásné čtení.

Jestli už knížku někdo četl, budu ráda za postřehy, pocity, které ve vás kniha zanechala. Maják V Srdci není jen obyčejná kniha. Je tak krásná, že ve mně zůstane navždy.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz