Hlavní obsah
Seberozvoj

Zákon přitažlivosti

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Seznam.cz

Zákon přitažlivosti je jeden z nejstarších zákonů. Funguje stále.

Článek

Možná někdo o zákonu přitažlivosti slyšel nebo o něm četl. Někdo viděl film Tajemství. Je více než jasné, že funguje pořád. Podobné přitahuje podobné. Dostaneš to, na co nasměruješ pozornost. Proč dnes tolik lidí upadá do depresí? Proč se cpou různými léky a navštěvují terapeuty? Protože je zajímá vnější svět, místo toho, aby se starali a pečovali o ten vnitřní. Každý druhý nebo třetí se stará, co se děje kolem něj.

V myšlenkách vytvářejí katastrofické scénáře a ony jim pak katastrofy do života přicházejí. Někdo se bude hádat, že to není pravda. Vždycky, když přijde do života nějaký karambol, tak naříkají, nadávají a tím vytvářejí další katastrofu. Svalují všechno na politickou špínu, jiné lidi nebo rodiče. Pokud vám do života přijde nějaká nemilá situace, tak ji přijměte. Řekněte si: Přijímám tuto věc. Přiznejte emoce, které cítíte. Třeba, cítím se smutná nebo mám vztek, cítím se trošku nejistá. Tohle je základ, přijmout danou situaci. Lidé neustále bojují, kladou odpor a tím vytváří protitlak. Tím pádem bojujete sami proti sobě.

Přijmout a pak přejít k prospěšným myšlenkám, nebabrat se. Někdo rád a dobře peče, tak upeče koláč. Já ráda uklízím, začnu něco dělat, vytvářet. Miluju čerstvé květiny ve váze. Jedu si pro ně. Uvařím kávu a vnímám její vůni po celém domě. Čemu věnujete pozornost roste.

Někdo třeba přijde o práci a už začne vytvářet, když říká: Já to nezvládnu, nebudu mít peníze, nenajdu dobrou práci, nezaplatím složenky… Tím už kumulujete další katastrofy. Místo toho, aby řekl - přijímám to, cítím se nejistě, ale věřím ti, zvládneš to. Jedině tak můžete povyrůst a odrazit se. Věřte, když změníte myšlení, zvládnete úplně všechno.

Začnou vám do života přicházet noví lidé, situace a za chvíli máte novou práci. Ty začátky jsou těžké, ale pokud vydržíte, budete sklízet ovoce. Pak nezapomeňte poděkovat Vesmíru. Praktikujte vděčnost, když mě opustila Ťapí, tak jsem na ni zapomínala. Vždycky je něco, za co můžete být vděční, vždycky. Já jsem vděčná, že mám zdravé ruce. Díky tomu můžu něco napsat, vytvořit, ozdobit jídlo. Taky můžu hladit a objímat. Není to báječné? Takže, ať vám do života přijde cokoliv, nebojujte, ale přijměte. Vyzkoušejte to, nemůžete nic ztratit, ale můžete získat.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz