Hlavní obsah
Umění a zábava

O čem zpívá Lewis Capaldi v písni Someone you loved?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay

Překlad textu písně. Chytá mě za srdce samozřejmě i v originále, ale emoce potřebuju vnímat a vyjadřovat v mateřském jazyce. Odkaz na píseň níže. Pusťte si ji ke čtení.

Článek

Tíží mě vědomí, že není nikdo, kdo by mě chránil
V téhle hře o všechno jsem pochopil, že pomalu blázním
Chci jenom někoho mít a dobře ho znát
Kdo se uzdraví, když mě objímá
Je jednoduché si to takhle říct
Já vlastně díky tobě moh´ jsem s bolestí žít

A teď v červáncích zas den umírá
Ty tu nejsi, jak jen to překonám

Přestal jsem hlídat a ty mě podrazíš
Já tak nějak jsem si zvykl na to, že mě máš ráda

Už zas se propadám a nic co by mě nahoru táhlo
S nadějí procitám a poznám, že mám v posteli prázdno

Chci jenom někoho mít a dobře ho znát
Kdo mě uzdraví, kdo se cítí jak já
Takhle to říct je jednoduché
Já vlastně díky tobě moh´ jsem před vším utéct

A teď v červáncích zas den umírá
Ty tu nejsi, jak jen to překonám

Přestal jsem hlídat a ty mě podrazíš
Já tak nějak jsem si zvykl na to, že mě máš ráda

Bázlivě skrývám tvář, když se trápím, rád se ti schoulím v náručí
Tam kde smím zůstávat napořád v bezpečí

/:A teď v červáncích zas den umírá
Ty tu nejsi, jak jen to překonám

Přestal jsem hlídat a ty mě podrazíš
Já tak nějak jsem si zvykl na to, že mě máš ráda:/

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz