Hlavní obsah
Lidé a společnost

Nahá pejskařka. Jak jsem běhala po louce jak čarodějnice na sabatu

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay

Celoročně chodím plavat ven a většinou si neberu plavky, protože bývám u vody sama, maximálně v doprovodu psa. Kdo se koupe i jindy než v létě, pochopí, jak nepříjemné je vysvlékat si mokré plavky.

Článek

Onehdy jsem překvapila jednoho spoluobčana na procházce se psem. Nevím, jestli to bylo překvapení příjemné, nebo byl spíš vyděšen.

Chodívám si zaplavat do našeho rybníka nahá a brávám s sebou psa - pubertální berňačku, které se ale do vody moc nechce. Stojí mě to dost úsilí, aby si zaplavala se mnou a já ji tak měla na očích.

Najednou mi utekla z vody a běžela za jiným psem, který se tomu muži taky vytrhl a běžel po louce ke břehu. Nezbývalo mi, než  vylézt a volat na svého psa. Nahánět jsem ho nemohla. Zpočátku jsem se maskovala reflexní nafukovací plaveckou bójkou, ale pak jsem se na to vykašlala.

Chlap se naštěstí věnoval oběma psům a nechal je tam lítat a já jsem se mohla osušit a přiobléct. Odchytit psa v kalhotkách a tričku už mi pak přišlo úplně v pohodě. Tímto bych se mu chtěla ještě jednou omluvit a poděkovat, protože se  obávám, že až se potkáme příště, on mě pozná bezpečně, ale já jeho ne. Neměla jsem brýle a v tom shonu jsem jen zaregistrovala, že byl celkem sympatický.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz