Hlavní obsah
Umění a zábava

Stardance. Taky byste chtěli tančit, ale jste dřevo, jako já?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay

S každou sezónou Stardance závidím celebritám, které pozvou do pořadu, že se mohou intenzivně učit tančit, zhubnou, nosí krásné šaty a ještě jim diváci v jejich úsilí fandí.

Článek

Mně přitom nepomohly ani taneční ve škole, taneční pro starší a pokročilé či další kurzy pro beznadějné případy. Navíc nejsem schopna tančit zastřízliva. Tak jsem vymyslela text písně na podobné téma, jako zpívá A. Soler (La Cintura)

(pusťte si k tomu hudbu)
https://www.youtube.com/watch?v=VrspRNubfyM>



Často se mi zdává

Že svým tancem kouzlím

Určitě mě čeká sláva

Přitom jenom blouzním


Že přirozeně tančím

A jsem tak nádherná

Neodolatelně svůdná

Až dech se tají


Že zatančím jak víla na stráni

A vzrušení rozproudím


Proč je to noční můra

Jak nejhorší tortura

Zvědavých očí fůra

Když na parketu vrávorám?


Žádná léčebná kúra

Co nestojí ani bůra

Místo ní jen drezůra

Kterou já prostě nezvládám



Já chci tančit, chci tančit

Ne - se svým tělem jen válčit – to ne

Jak mám začít, jak začít - a kde

Nohy mám jak svázané



Proč je to noční můra

Jak nejhorší tortura

Zvědavých očí fůra

Když na parketu vrávorám?

Je to hrozná drezůra (je to hrozná drezůra)





Zdá se mi to celé trochu k pláči

Proč se jenom trápím

Pustit hudbu si stačí

A sen se mi vrátí



Jak se nad parketem vznáším

Třeba do svítání

Dokud nezjistím

Že je tanec mou vášní



Zatančím jak víla na stráni

A vzrušení rozproudím



Proč je to noční můra

Jak nejhorší tortura

Zvědavých očí fůra

Když na parketu vrávorám?



Já chci tančit, chci tančit

Ne - se svým tělem jen válčit – to ne

Jak mám začít, jak začít - a kde

Nohy mám jak svázané



Proč je to noční můra

Jak nejhorší tortura

Zvědavých očí fůra

A já na parketu vrávorám?

Je to hrozná drezůra



Dej mi napít, dej mi napít

Voda to nespraví

Dej mi napít, dej mi napít

Panák mi nestačí

Dej mi napít, dej mi napít

Ať ten strach nevnímám

Dej mi napít, nesmím být střízlivá




Já chci tančit, chci tančit

Ne - se svým tělem jen válčit – to ne

Jak mám začít, jak začít - a kde

Nohy mám jak svázané


Proč je to noční můra

Jak nejhorší tortura

Zvědavých očí fůra

A já na parketu vrávorám?


Já chci tančit, chci tančit

Ne - se svým tělem jen válčit – to ne

Jak mám začít, jak začít - a kde

Nohy mám jak svázané




Je to hrozná drezůra

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz