Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Výměna manželek představila ideálního manžela. Škoda že nejde naklonovat

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Humpty22 / Pixabay

Ilustrační foto.

Střet dvou naprosto odlišných světů.

Článek

V Táboře bydlí rodina se třemi dcerkami, partneři jsou spolu od patnácti let Kristýny a aby mohli být spolu, odešla Kristýna z domova od matky a založila si s Tomášem rodinu už v sedmnácti letech. Nemají kamarády a kromě péče o rodinu ani žádné jiné zájmy. Tomáš pracuje v lese, kde dost vydělá a všechen další čas tráví spolu.

Druhá rodina je naprosto odlišná. Žije společenským životem, sportuje, maminka Eliška se ráda naparádí, což jejímu manželovi lichotí.

Největším úkazem výměny je ovšem tatínek Tomáš. Dalo by se říct podpantoflák, ale Kristýna určitě není žádný direktor, který by rozdával pokyny a velel. Ne, je to chlap, který svoji partnerku miluje takovou jaká je, přes její nadváhu, přes to, že prakticky nevyleze z tepláků, prostě láska nebeská. Přijal dokonce tepláky i za své oblečení. Chodí v nich stále a tak ho během výměny nevpustili na diskotéku, kam ho chtěla vytáhnout Eliška. Nakonec si na její přání pořídil džíny, ale stejně si stěžoval, jak jsou upnuté a nepohodlné a už nikdy je kvůli žádné diskotéce potřebovat nebude, protože na ni rozhodně nepůjde.

Z návštěvy kulečníku se Elišce, vyměněné manželce, nevykroutil, ale stejně si akci vůbec nevychutnal, byl jako tělo bez duše, ani pivo nepil. Je prý bez partnerky vykolejený a alkohol vůbec nepije.

Eliška ve snaze probudit v rodině zájem o sport vytáhla Tomáše na kolečkové brusle. Jezdit umí obstojně, ale z jízdy se nijak neraduje. Prý, kdyby chtěla Kristýna, tak by jezdil.

Není to přece jen podpantoflák? Vždycky jsem si myslela, že podpantoflák pouze plní rozkazy, ale Tomáš plní přání. A to jsou spolu osm let, nejde o žádnou čerstvou zamilovanost.

Za pár dní se Tomášovi už silně stýská po jeho Kristýně a tvrdí, že kdyby neměl u sebe ani dcery, asi by to nedal. Těm je 5 let, 3 roky a jeden rok. Někdy prý pláče a za své slzy se nestydí, když mají nějakou hádku, hledá na sobě chyby a snaží se je napravit.

Já zírám. To snad není ani možné. To je prostě přírodní úkaz. Nikdy bych nevěřila, že takový chlap existuje.

A ono to pokračuje dál. Tomáš odchází z bytu. Já jdu….čekám slova, že jde za kamarádem, nebo musí někde něco zařídit, prostě mi nedocvakne včas, koho to mám před sebou. Ve zlomku vteřiny mi hlavou proběhne myšlenka, že jde prostě na pivo, nebo na karty, nebo za kamarády. Kdepak. Jako bych zapomněla, že Tomáš je svatý. On šel sundat prádlo a pověsit nové vyprané. Bomba!

A já už koukám s otevřenými ústy. Nevěděla jsem, že někdo takový, teda takový chlap může existovat.

Před koncem výměny padne Tomášova hláška: Půjdeme uklízet, aby měla zítra pohodu, a ještě vyžehlím.

Tak a já jsem odrovnaná.

Při setkání s Kristýnou je ovšem znát jeho rozladění. Přiznává, že se mu nelíbí její barva vlasů. Své rezaté vlasy si totiž obarvila na tmavě hnědé.

Kolik chlapů si vůbec všimne, že žena změnila barvu vlasů a kolika by to vadilo. Je jim to přece jedno. Nebo ne?

Protože od natáčení uběhl nějaký čas, nastaly změny. Nevíte jaké? Přibyla další holčička a rodina se rozrostla. Tomáš bezelstně přiznává, že ho rodina ponoukala k myšlence, že si jeho Kristýna přivezla holčičku z výměny, což tedy v mých očích trochu klesl, že mohl jen pochybovat. Oni si vše ovšem vysvětlili a jedou dál svým rodinným stylem. Dokonce Kristýna zůstala jako tmavovláska. Změnu barvy vlasů také Tomáš skousl.

Anketa

Chtěly byste takového manžela jako je Tomáš?
Ano
26,2 %
Ne
73,8 %
Celkem hlasovalo 324 čtenářů.

A já jsem v šoku, co jsem to viděla. Já vůbec netušila, že něco takového může existovat. Naprosto oddaný milující partner a otec dětí. Škoda, že Tomáše nejde naklonovat. Je to pochopitelně nadsázka, ale takového chlapa bych přála všem ženským, které doma zažívají peklo v podobě domácího násilí, žijí s gamblery, lenochy, podvodníky a kurevníky.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz