Hlavní obsah
Sport

Den hokejové mámy na hokejovém kempu je dlouhý. Zachraňují mě Gudas a Pastrňák

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: LuckyLife11 / Pixabay.com

Hokej

Už mi to zase začíná - období hokejových kempů. Radostí nevím, zda mám plakat nahlas nebo zda postačí tichý pláč v koutě. Naštěstí mě každý rok zachraňují Pastrňák a Gudas.

Článek

Vše začíná hektickým příjezdem, který obnáší velkou tašku a batoh. Poté, co si najdete šatnu a v ní místo (což je výzva), nastává čas na rozbalení obsahu tašek.

Jako doma

V případě týdenního kempu kromě hokejové výstroje, ručníku a sprcháče vytahuji navíc další nezbytnosti. Sušák na výstroj, dostatek tekutin a svačinky.

Navíc mám i svůj batoh, který obsahuje deku, pití a svačiny pro mě, notebook (abych mohla pracovat), nabíječky a léky na bolest hlavy.

Tohle všechno tady na mě každý den bude čekat, a díky tomu zvládnu osmihodinovou šichtu na kempu.

Vybavená dostatečnou finanční hotovostí, abych měla na kafe z automatu, stojím každé ráno na značkách jako šedá eminence.

Důvod? Bezpečnost a oblékání

Vzhledem k velkému množství dětí nelze všechny uhlídat, a hlavně se na kempu předpokládá, že už jsou kluci dost stáří na to, aby se uhlídali sami. Jenže můj šestiletý syn je prostě torpédo a při hře by klidně vběhl do silnice, která vede před stadiónem. Dva roky zpět mi dokonce odešel se starším kamarádem až k autobusu.

Druhým důvodem je pak oblékání. Samozřejmě se zvládne obléct sám, ale některé věci ještě neutáhne a brusle jsou kapitola sama pro sebe.

A tak jsem tady. Kvůli těm chvilkám, kdy mají volný odpočinek a kvůli šatně. Mrznu u ledu a dávám svému malému hokejistovi najevo, že jsem tu pro něj.

On má radost, tatínek má radost, že točím videa a já se snažím přesvědčit, že mám také radost. Samozřejmě, že jsem hrdá a dělá mi můj hokejista radost, ale moje tělo za to platí daň.

Od sezení v zimě jsem nastydlá, nepohodlné sedačky jsou zlo na záda a únava už je jen bonus k tomu všemu.

Díky moc pánové!

Zároveň jsou tyto týdny plné zážitků a nových přátelství s dalšími rodiči. Občas už je to sice ponorka, ale díky tlachání o ničem zvládáme přežít!

Na jeden z našich kempů každoročně prochází Radko Gudas, což je příjemné zpestření týdne.

Navíc sem chodí svou pauzu vyplnit další hráči, a tak tu pak rodiče jako malí Jardové kupují v hokejovém obchodě mikiny Bostonu, protože přijede David Pastrňák.

Fotky s Jakubem Voráčkem či Jakubem Vránou zdobí naše stěny včetně podpisů. A já tímto chci pánům poděkovat, protože právě ten adrenalin, kdy běžím fotku rychle vyvolat, než stihnou odjet, aby ji ještě stihli podepsat, mi umožňuje zvládat tyhle dlouhé chvíle na kempech.

PS: Přijedete i letos, že jo?!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz