Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

„Mami, kluci se mi smějí, že nevím, co je to 69,“ řekla mi má devítiletá dcera a já se orosila

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay.com

Téma sexu jednou muselo přijít, jsem si toho samozřejmě vědoma, ale rychlost, jakou se toto téma u nás doma objevilo, a hlavně způsob, to jsem nečekala. Když jsem ustála videa pro dospělé, věřila jsem ve výhru. Pak ale přišla skříňka číslo 69.

Článek

Otázky na sex se začaly polehoučku objevovat kolem druhé třídy. Ale nejednalo se o nic, co bych nečekala. Přechod do třetí třídy pro mě byl ale velkým šokem.

Videa pro dospělé jako třídní hit

Zatímco kamarádky o rok starší dcera na menším městě ještě pořád nepřišla s otázkou ohledně sexu, nijak se o toto téma ani nezajímá a hraje si s panenkami, moje dcera z Prahy by ji mohla s přehledem poučit snad o všem.

Na vině jsou, jak jinak, mobilní telefony a neomezený přístup některých spolužáků na všechny stránky. Ačkoliv mají telefony ve škole zakázané, samozřejmě si našli způsoby, jak se o přestávce podívat na nějaká videa.

A jeden ze spolužáků se nedíval na ledajaká videa! Jednalo se o videa ze stránek, kde musíte potvrdit, že vám bylo osmnáct let. Nejspíše poučen starším sourozencem poučil své spolužáky, jaké krásné věci lze najít.

Videa se šířila třídou rychlostí blesku a málokteré dítě je nevidělo. Naštěstí se našlo pár jedinců, mezi nimi i moje dcera. Ukázalo se, že mít „antiklukovskou“ partu se občas vyplatí.

Já se o aféře videí dozvěděla až od kamarádky, ke které přišla dcery spolužačka na návštěvu. Holky si půjčily kamarádky telefon a ona se pak nestačila divit, co našla v historii prohlížení.

Dceru jsem chytře poučila

Každopádně mě tato událost přivedla k tomu, že jsem se odhodlala mé na Ježíška věřící dceři odhalit, o čem vlastně takový sex je. Bála jsem se totiž, aby se k ní někdy nedostala zmíněná videa a ona si neudělala zkreslené představy o tom, jak se věci mají.

Otázek přišlo hodně, odpovídala jsem, jak nejlépe jsem dokázala. Nejlepší byl „aha“ moment, když si uvědomila, co jsme s partnerem museli dělat, aby se ona mohla narodit. A protože si přeje dalšího sourozence (asi jí nestačí se hádat s tím jedním, kterého má), tak nás od té doby večer posílá „dělat sex“. Už se moc těším, až si dám druhé kolo se synem.

Cítila jsem se vítězoslavně! Teď už mě ta videa nerozhází, protože jsme nakousli i téma těchto filmů a že to nemá s tímto aktem nic moc společného. Myslela jsem si, že tím je tato kapitola na čas uzavřena a hlubší projednání nastane později.

Zpropadené číslo 69

Samozřejmě jsem se velmi mýlila. Dcery třída začala jezdit na plavání a ona se jednou vrátila celá špatná z toho, že se jí kluci smáli, že měla skříňku s číslem 69. Když navíc dala najevo, že vůbec netuší, začali se smát ještě víc.

S hrůzou jsem čekala, co bude pokračovat. No, pokračovalo to. Kluci jí ve škole nakreslili názorný obrázek, jak taková poloha vypadá a kdo kde má hlavy. Mé devítileté dítě však nepochopilo, jak se pak dělá ten sex, když jsou pohlavní orgány u hlavy toho druhého.

Orosená jsem vymýšlela, jak to pojmout, načež má dcera vstala od stolu, zakroutila hlavou a uvedla, že jsou kluci hloupí a vymýšlí blbosti.

Alibisticky jsem jí tentokrát v tomto bludu ponechala, protože jsem v tu chvíli nenacházela slova.

Já si doteď pamatuji, jak se mi dva spolužáci smáli, že ve dvanácti letech nevím, co to je francouzák. Když jsem v o trochu nižším věku řekla orgasmus místo organismus, nechápala jsem výbuch smíchu některých zasvěcených.

Nevím, kam dnešní děti spěchají, ale směr se mi to zdá být nehezký.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz