Hlavní obsah

Nechodíš na preventivní prohlídky ? Tak zaplať !

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované.

Foto: Seznam.cz

Internet je plná nápadů pánů ministrů jak zaplnit děravou státní kasu…

Článek

Internet je plný nápadů pánů ministrů a jejich dobře placených poradců, jak zaplnit děravou státní kasu…a na přetřes nyní přišly preventivní prohlídky. Prý kdo nebude pravidelně chodit na prevenci připlatí si na zdravotním pojištění…A máš to občane … jsi nezodpovědný, po doktorech nechodíš, tak plať. Asi nebudu nikomu vyprávět, jak složité je v dnešní době sehnat jakéhokoliv lékaře. Jsem z nevelkého městečka kam jsem se nedávno přestěhoval a mám problém. Zubař tu není a v krajském městě žádný nebere další pacienty. Dětský lékař dojíždí jednou týdně ale nové pacienty nepřijímá. A mohl bych pokračovat …oční lékař, praktický i gynekolog…spousty telefonátů a není možné se registrovat. A za tuhle situaci mohu já a proto budu platit? Myslím, že páni ministři a jejich našeptávači by měli zajít na preventivní prohlídku mozku …třeba by zjistili jak nebetyčnou hloupost zase vyplodili…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám