Hlavní obsah
Umění a zábava

Vyrůstala na Hurvínkovi, dnes skáče padákem a rozšiřuje pohádkový obsah na Stream.cz

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Vanda Klepetková

Vanda Klepetková

Do práce jezdí Vanda na skútru. Necelých osm kilometrů si každé ráno užívá, protože nemusí stát v nekonečných pražských kolonách.

Článek

V redakci je služebně nejmladší. Na Stream nastoupila Vanda na podzim 2022 a má na starosti mj. pohádkový obsah. Předtím pracovala ve veřejnoprávním médiu ve zpravodajství. „Byla to opravdu velká změna. Moje nová práce je klidnější a umožňuje mi vracet se do dětství“ zasní se Vanda, která vyrůstala na Hurvínkovi. Dalšími jejími oblíbenci byli a dodnes jsou Pat a Mat. „Taky se mi občas něco nepovede na poprvé, takže pro ty dva poplety mám pochopení,“ říká.

Dnes se podle ní v dětských pokojíčcích nejčastěji pouští pohádky typu Tlapková patrola či Králíček Bing. Ani tyhle novinky ale nezastíní klasiku, jakou je Krteček.

Nejmladším divákům nabízí Stream.cz i jiný obsah, oblíbené jsou například RC Modely či Železniční přejezdy. Na našich stránkách najdou okolo 60 pořadů a stále přibývají nové.

„Kromě klidnější práce jsem na streamu našla i ten nejlepší pracovní kolektiv“, dodává Vanda. Ve volném čase hledá adrenalin, a proto letos kromě jízdy na skútru začala i skákat padákem.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz