Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Jak přežít manželství

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: sun2

Naplánovala jste si prožít se svým vytouženým příštích sedmdesát let a v okruhu jeho nejbližších zjišťujete již po třech měsících, že to bude pravděpodobně nad vaše síly?

Článek

Pak jste zde na správném místě. Jsou dva druhy žen. Jedny to pochopí hned a ty druhé pozdě. Ale nakonec k tomu dojde každá.

Ať milujeme sebevíc a slibujeme si od partnera všechny jeho nejlepší vlastnosti, stejně to nakonec dopadne úplně obráceně, než chceme. Zůstane nejspíš svůj a všechno, co je v něm dobrého, se časem naopak zkazí. Na tom jsme se shodly zatím se všemi kamarádkami. Po dvaceti letech již, pokud to vůbec někdo vydržel, všechny děláme to samé. A to znamená – přestaly jsme odporovat. Na všechno, byť by to byla sebevětší pošetilost, odpovídáme nadšeně „ano, miláčku“, naopak v případě, kdy je třeba nesouhlasit, odpovídáme „ne, miláčku“.

Jednou z nejdůležitějších věcí je však dodržovat zásadu ŽÁDNÁ SOUVĚTÍ!!!! Jakmile se vysloví víc než výše uvedená dvě slova, zvolená podle potřeby, okamžitě nastává nebezpečí výbuchu protistrany a nepříjemný konflikt kvůli zaručené prkotině, protože podstatné věci se obvykle vyřeší za chodu, aniž by tím jeden druhého obtěžoval. Jakmile se pustíte do věty rozvité, vydáváte se na tenký led. Tato je povolena pouze v případě, kdy pomlouváte souseda a nenecháte na něm nit suchou. V porovnání s vaším panem DOKONALÝM není žádná negativní věta na cizí adresu zbytečná.

Na závěr bych chtěla uvést jeden praktický příklad, jak sama předcházím hádkám v naší rodině. Jelikož můj manžel pravidelně zjišťuje doma všechno, zejména kdo uvařil, rozházel věci, naopak uklidil, atd., aniž by sdělil své stanovisko, zda je to dobře nebo špatně, naučila jsem se hbitě odpovídat, že „já ne!“ Vzhledem k tomu, že v naší domácnosti se nacházíme celkem tři, já, manžel a pes, je ihned patrné, kdo zbyl. Po mé odpovědi se pes obvykle dočká sdělení výsledku a já mám svůj klid. Pes zatím nikdy neodporoval a nic na mě ani nehodil. Je to kámoš. Velmi zajímavé však je, že na rozdíl ode mě jemu projde úplně všechno. Platí-li výše uvedená pravidla i obráceně, u žen, bohužel nevím. Ovšem sama jsem zvědavá, zda se to někdy dozvím. Přeji vám všem hodně lásky.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám